• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401012312681
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در ایام اجرای طرح نوروزی

ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در ایام اجرای طرح نوروزی

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت و دریافت ۱۰هزار و ۴۹۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های این اداره کل از آغاز طرح نوروزی (۲۵اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین سال جاری )خبر داد .

زهرا نخعی مقدم در گفت وگو با ایسنا افزود: از  ۱۰ هزار و ۴۹۰تماس تلفنی ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه‌های استان ۹هزار و۸۱۵مورد مربوط به تلفن گویا و ۶۷۵ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

وی بیان کرد: سامانه تلفنی گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور ها انسداد یا محدودیت تردد در محور ها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در یافت اطلاعات مربوط به تصادفات ،ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم می‌توانند از طریق تماس با این سامانه پیگیری کنند.

نخعی مقدم بیان کرد: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha