• یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401012110990
  • خبرنگار : 50130

مدیرکل زندان های استان کردستان خبر داد:

آزادی شش زندانی محکوم از زندان سنندج در نهمین روز از رمضان المبارک

آزادی شش زندانی محکوم از زندان سنندج در نهمین روز از رمضان المبارک

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان های استان کردستان گفت: دستان سخاوتمند خیر نیک اندیش سنندجی در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند سنندجی شتفات و آزادی را به شش زندانی محکوم هدیه داد.

فتحی، در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: حکم بن ابی نعیم گوید که از حضرت فاطمه، دختر حضرت محمّد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم شنیدم که از پدر بزرگوارش نقل می‌کرد: من اعتق رقبة مؤمنة، کان له بکلّ عضو منها فکاک عضو منه من النّار. هر کس بندۀ مؤمنی را آزاد کند، در مقابل هر عضوی از اعضای او، برایش آزادی عضوی از آتش به بار خواهد آمد.  

وی افزود: سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در استان کردستان هر ساله در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند می آید و این بار زندان مرکز سنندج شاهد همت والای خیر نیک اندیش کردستانی و برکات پرفیض ماه رمضان بود.

مدیرکل زندان های استان کردستان، عنوان کرد: در دهمین روز از ماه مهمانی خدا، خیر نیک اندیش سنندجی با مراجعه به زندان شهرستان سنندج پیرو دستورات و سفارشات اکید بزرگان دین اسلام به یاری زندانیان نیازمند و معسر شتافت و با آزاد کردن شش زندانی مالی و جرائم سبک، شادی را به خانواده های آنان هدیه داد. 

وی ادامه داد: حاجی مرادی خیر نوع دوست سنندجی در این اقدام انسان دوستانه با اهداء مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان موجب آزادی تعداد ۶ زندانی محکوم نیازمند از زندان سنندج شد.

سعیدی رئیس اداره مراقبت بعد از خروج زندان های کردستان نیز که معرف این خیر به زندان بود در این رابط عنوان کرد: آزادی این زندانیان هدیه ای ارزشمند از فضائل ماه مبارک رمضان به واسطه این انسان والا بود.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه این خیر قول مساعد داد سه نفر از زندانیان آزاد شده را پس از تائید مرکز مراقبت به کار مشغول کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha