• شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401012010079
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرماندار زابل از تحولات ویژه در حوزه توسعه شهری این شهرستان خبر داد

فرماندار زابل از تحولات ویژه در حوزه توسعه شهری این شهرستان خبر داد

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: همیشه این منطقه و این مردم در طول تاریخ تاثیرگذار بودند چه آنهای که ما امروز در خدمتشان هستیم و چه کسانی که در گذشته خدمات بسیار ارزشمندی انجام دادند و امروز در کنار ما نیستند و عدم وجود آنها امروز خیلی احساس می‌شود از شهدای گرانقدر ما تا بزرگان عزیزی که در طول تاریخ نقش آفریدند.

به گزارش ایسنا سنجرانی که درجلسه شورای معتمدین و ریش سفیدان حوزه سیستان سخن میگفت  بابیان اینکه بنده افتخار می کنم که خدمتگزار مردم حوزه سیستان هستم، افزود: این عناوین دولتی عناوین زودگذری هست، که در گذر است. مهم آن نیک پاک و آن خدمات ارزنده ایست که باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: اکنون شرایط مهیا شده است و اتفاقات خوبی در حال انجام است از جمله؛اشتغال، بازآفرینی، مبلمان شهری، راهها و محورهای مواصلاتی، بحث های اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا موضوع آب شرب مردم که دستورات ویژه صادر شده و انشاالله به موقع اعلام خواهد شد.

وی افزود: شما مردم سرمایه های نظام هستید این سرمایه بزرگ مسئولیت ما را زیادتر می کند که ما بتوانیم خدمت بیشتری انجام دهیم.آن چیزی که در توان مسئولین است برای رضایتمندی، اشتغال، آرامش و امید شما به کار گیری میشود و امیدواریم که بیش از گذشته در این زمینه ها موفق باشیم.

وی گفت:  تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید با یک نگاه ویژه وبا یک دیدگاه حل مسئله مشکلات مردم را بررسی و حل بکنند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل اضافه کرد: خط قرمز ما در این شهرستان منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حقوق شما مردم است و در شورای اداری امروز یکی از مطالبی که به آن خواهیم پرداخت استیفای حقوق شما مردم است.

سنجرانی  ادامه داد: شرایط سیستان بسیار حساس است، اتفاقات بسیار خوبی در بحث شهری در حال انجام است الحمدالله طی سفر وزیر کشور و تفاهم نامه منعقد شده، شهرداری مشهد موظف به  طراحی مدل های جدیدی در بحث مسیرهای مواصلاتی و شریان های اصلی درون و برون شهری شده که با این اوصاف اتفاقات مبارکی در آینده خواهد افتاد.

وی افزود: آنچه که توان ماست در استفاده از ظرفیت و توان مسئولان ملی حتماً برای آبادانی هرچه بیشتر سیستان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت بیشتر این منطقه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha