• پنجشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401011809381

شهردار صدرا:

هنر انقلاب اسلامی زنده و دارای هویت جامع است

هنر انقلاب اسلامی زنده و دارای هویت جامع است

ایسنا/فارس شهردار صدرا با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی، هنری زنده و پویا و دارای هویت جامع است، گفت: این هنر دارای قابلیت الگو شدن برای جهانیان خصوصا ملت‌های آزاده جهان است.

بهزاد پرنیان پنج‌شنبه ۱۸ فروردین در دیدار با مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس بیان کرد: چهره‌هایی نظیر شهید آوینی، هوشمندانه، با احساس مسئولیت و تعهد، هم ارزش این نعمت را نیک دانستند و هم از این عطیه خداوندی به شکل بهینه و با هدف صعود، عروج، کمال و بالندگی استفاده کردند.

شهردار صدرا با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی با ویژگی‌ها و مولفه‌های خود خاص انقلاب اسلامی ایران و الگوی آزادگان جهان و متعهد به حقیقت و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مجموعه شهرداری صدرا از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود برای اجرای برنامه‌های انقلابی به ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت گفتمان رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی در طول سال و مشارکت با سازمان بسیج هنرمندان، سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین( ع) و ستاد نماز جمعه  صدرا استفاده خواهد کرد. 

فرج‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به سیاستهای فرهنگی شهرداری صدرا از سال گذشته حرکت منسجمی در برای شناسایی هنرمندان شهر صدرا و شبکه سازی و ارتباط با آنان آغاز شده که هفته هنر انقلاب اسلامی می‌تواند نقطه عطف تعامل و هم افزایی با این هنرمندان باشد. 

او با اشاره به ویژه برنامه‌های این هفته در شهر صدرا گفت: دیدار با خانواده شهدا و مفاخر شهر صدرا، انجام فضاسازی محیطی با هدف ترویج هنر انقلاب اسلامی، اجرای دیوار نگاره، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان شهر صدرا و آثار آنان و برنامه‌های متنوع دیگر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام شهر صدرا و ستاد نمازجمعه این شهر در دستور کار است که از هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز و در طول سال ادامه خواهد یافت. 

مجید میکائیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس نیز با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ستاد متمرکزی با حضور سازمان بسیج هنرمندان و سایر نهادهای فرهنگی در استان تشکیل شده است، گفت: در این ستاد با تمرکز بر مسائل و مزیت‌ها و نیازهای برآمده از زیست بوم فرهنگی و اجتماعی استان، یکسری تولیدات و برنامه‌های هنری طراحی شده‌اند که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا خواهند شد.

میکائیلی محور برنامه‌هایی که قرار است توسط این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و همچنین در طول سال ۱۴۰۱ اجرا شوند را مردم‌محور، مسئله‌محور، محصول‌محور و اثربخش اعلام کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به شهر جدید صدرا به عنوان پایگاه فعالیت‌های ویژه هنرمندان با توجه به نگاه زیست بوم و استعدادهای رشد جمعیتی داریم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha