• چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401011708370
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتبال هیئت البرز:

دست مربی سپاهان باز بود / موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم

دست مربی سپاهان باز بود / موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان هیئت البرز با اشاره به بازی مقابل سپاهان گفت: دست سرمربی این تیم آن قدر باز بود و تعویض‌هایی که به زمین فرستاد از بازیکنان اصلی داخل زمین بهتر بودند و فوق‌العاده عمل کردند، اما ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که مجبور به تعویض شدیم و همین مسئله موجب شد فشار بیشتری متحمل شویم.

پرستو کرمی محمودی شامگاه سه‌شنبه ( ۱۶ فروردین) در نشست خبری پس از باخت ۴ بریک تیمش در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان مقابل سپاهان، اظهار کرد: در ابتدا به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم، آنها یک  نیمه متفاوت داشتند، دست سرمربی این تیم آن قدر باز بود و تعویض‌هایی که به زمین فرستاد از بازیکنان اصلی داخل زمین بهتر بودند و فوق‌العاده عمل کردند، اما ما متأسفانه چند بازیکن مصدوم داشتیم که مجبور به تعویض شدیم و همین مسئله موجب شد فشار بیشتری متحمل شویم و متأسفانه نیمه دوم روند بازی از دستمان خارج شد.

وی در خصوص گل زود هنگام و افت تیمش در ادامه بازی گفت: نیمه اول را نمی‌توان گفت تحلیل رفتیم، چرا که موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم و البته تعویض‌های اجباری که همین مسئله موجب شد تیم تحلیل برود.

سرمربی تیم هیئت البرز در خصوص بازی تیمش در مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم سپاهان هم به نوعی مهمان بود، اما جای امیدواری است اگر این روند ادامه پیدا کند و تیم‌های لیگ برتری آقایان زمین‌ها و امکاناتی که دارند  در اختیار بانوان قراردهند که با این کار تیم‌های بانوان حرفه‌ای‌تر شده و پیشرفت کنند.

وی افزود: در نبود تماشاگران، احساس کردم با توجه به میزبانی سپاهان حداقل تماشاگران خوبی را در ورزشگاه داشته باشیم، چنین استادیوم به این زیبایی بدون تماشاگر درست نیست، با توجه به اینکه مشکل ورود تماشاگران حل شده است باید در این زمینه کاری کرد، زمانی که خود بانوان برای بازی‌ها نمی‌آیند و نمی‌توانیم تماشاگر بیاوریم از بقیه چه انتظاری داریم.

کرمی در خصوص جوانی تیم‌اش گفت: جز تیم‌های جوان لیگ هستیم، در یکی از تعویض‌هایی که داشتیم بازیکن ۱۶ ساله را به زمین فرستادم که مطمئناً آینده دار است، امکان دارد در حال حاضر به خاطر شرایط بازی از نظر بدنی کم بیاورد، اما در سال‌های آینده از تیم البرز که تمام جوانان آن بومی هستند، بیشتر خواهید شنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha