• یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401011406086
  • خبرنگار : 71468

واکنش دبیر جدید تنیس به کودتا در فدراسیون پس از انتصابش

واکنش دبیر جدید تنیس به کودتا در فدراسیون پس از انتصابش

دبیر فدراسیون تنیس نسبت به حاشیه های انتصابش واکنش نشان داد و گفت: به کسی فشار نیاوردم که این سمت را به من بدهند.

شاهرخ کشاورز در گفتگو با ایسنا در باره اینکه انتخاب او به عنوان دبیر فدراسیون تنیس با استعفای جمعی در فدراسیون تنیس همراه بود، بیان کرد: افراد حکم خود را از رییس فدراسیون گرفته‌اند و باید استعفای خود را به رییس فدراسیون می دادند اما هیچ چیزی به دست رییس نرسید. از طرفی اگر استعفا داده بودند چرا اکبر طاهری و امیر صدری سر کار خودشان هستند؟ زمان ریاست مجید شایسته وقتی تصمیم گرفت تغییرات در دبیری فدراسیون داشته باشد، من ظرف 30 ثانیه خداحافظی کردم و از اتفاق بیرون آمدم چون دعوا که نداشتیم.

 او ادامه داد: من نه فرد ناشناخته ای در تنیس هستم و نه آقازاده، فامیل کسی هم نیستم که بخواهم فشار بیاورم که من را برسر کار بگذارند. من سال ها قبل هم سمت دبیری فدراسیون را داشته‌ام  اکنون هم حتما من را لازم داشتند که انتخابم کردند. من تنیس را دوست دارم و می دانم می توانم کارهایی انجام دهم.

دبیر فدراسیون در مورد تغییر سرمربی زنان گفت: از ابتدا قرار بوده که سرمربی زنان تغییر کند و برای سال 2022 با اکبر طاهری صحبت شده بود که ادامه همکاری دهد اما با فرناز فصیحی صحبتی نشده بود و برنامه فدراسیون این بود که از گزینه دیگری استفاده کند و این را خود فصیحی هم اطلاع داشت.

کشاورز در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود زمانی که مسئول امور بین الملل فدراسیون تغییر کرده، تمام ایمیل ها نیز پاک شده است، چنین چیزی صحت دارد؟ تاکید کرد: زمانی که برقعی مسئول امور بین الملل بود، من سمتی در فدراسیون نداشتم. اکنون هم چیزی در این مورد نشنیده ام و به نظر نمی رسد چنین اتفاقی افتاده باشد. چون کارها طبق روال در حال انجام است.

او در مورد برنامه‌ریزی برای آماده سازی یک سهمیه تنیس زنان ایران در بازی های آسیایی گفت: تکلیف اعزام پسران به بازی های آسیایی مشخص نیست و اگر آنها هم در لیست اعزامی ها قرار بگیرند برنامه ریزی کامل برای دختران و پسران خواهیم داشت. اگر هم پسران اعزام نشوند، برای مشکات الزهرا صفی برنامه ریزی می کنیم.

کشاورز در مورد حمایت مالی فدراسیون از مشکات الزهرا صفی نیز بیان کرد: با توجه به اینکه تنیس ورزش انفرادی است، خود ورزشکاران برنامه ریزی هایی انجام می دهند سطح خود را بالا ببرند. البته این به منزله این نیست فدراسیون حمایتی نمی کند. اتفاقا در دیداری که با وزیر و معاون بانوان وزارت ورزش داشتیم، خواستار حمایت شدیم و واکنش آنها هم مثبت بود.  ما به دنبال این هستیم از هر کسی به اندازه تلاشی که می کند، حمایت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha