• شنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401011305658
  • منبع : منطقه جنوب تهران

نماینده ولی فقیه در ورامین:

امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است

امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است

ایسنا/تهران نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است که شکرانه آن را باید با خدمت‌ رسانی به مردم انجام دهند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین صبح شنبه ۱۳ فروردین ماه در دیدار با نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا بیان کرد: اگر مسوولان همواره خود را در محضر خداوند متعال احساس کنند و کار را فقط برای جلب رضایت مردم که رضایتمندی خداوند را انجام دهند ، کار ها به نحوه احسنت انجام خواهد شد.

آیت الله محمودی افزود: تمامی خطاها و گناه‌های رخ داده از سوی انسان‌ها فقط به این دلیل است که انسان خدا را در نظر نمی‌گیرد.

نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین گفت: غفلت از خداوند ، از عدم اعتقاد و یا سرگرم شدن به مسائل دنیوی است و این امر آفت بزرگ برای مسوولان نیز محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است که شکرانه آن را باید با خدمت‌رسانی به مردم انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار گفت: امروز تلاش و همت دولت سیزدهم مردم را به آینده کشور امیدوار کرد و لازم است تا از این فرصت برای رفع مشکلات منطقه استفاده کرد.

محمودی افزود: مسوولان شهرستان ورامین با همدلی و اتحاد ، مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند ولی لازم است تا مردم نتیجه این پیگیری را مشاهده کنند.

وی بیان کرد: دولت آن قدر گرفتاری دارد که اگر مسوولان شهرستان مطالبه‌گری نکنند، اتفاقات اساسی، ریشه‌ای و تحول آفرین در منطقه رخ نمی‌دهد از ظرفیت‌های منطقه به درستی استفاده نخواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: مردم به دولت سیزدهم امیدوار شده‌اند و مسوولان شهرستان باید از این فرصت طلایی برای رفع نیازهای اساسی مردم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای جوانان منطقه اردوگاه دانش‌آموزی است که در دیدار وزیر آموزش و پرورش نیز این مطالبه مطرح شد و استاندار تهران نیز برای تأمین زمین مورد نیاز آن قول مساعده داده‌اند که امید است در سفر رئیس جمهور این موضوع نیز مطرح شود.

محمودی گفت: تنها جاده مواصلاتی بین ورامین و پایتخت ، جوابگوی نیاز منطقه نیست و مسوولان باید در صدد ایجاد یک بزرگراه جدید در جنوب‌ شرق تهران باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha