• یکشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401010702973
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: 

رشد دادن به بن مایه‌های فرهنگی را در اولویت قرار می‌دهم 

رشد دادن به بن مایه‌های فرهنگی را در اولویت قرار می‌دهم 

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رشد دادن به بن مایه های فرهنگی را به عنوان اولویت خود در حوزه فرهنگ و هنر استان اعلام کرد.

علی صفدری در مراسم معارفه اش که امروز(هفتم فروردین) با حضور معاون وزارت فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، بستر اصلی رشد، پیشرفت و امید به آینده را فرهنگ دانست و اظهار کرد: اهمیت فرهنگ تا جایی است که نقطه تمرکز و مورد حمله همیشگی دشمن بوده است. 

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در حملات خود تنوع داشته و گاهی در حوزه نظامی و گاهی اقتصادی و تحریم ها تمرکز کرده‌اند، اما حوزه ای که همیشه پای ثابت بوده و همواره از آن برای ضربه به کشورمان استفاده کرده‌اند، حوزه فرهنگ است.

وی در باب اهمیت حوزه فرهنگ افزود: تعابیر مختلفی در حوزه فرهنگ وجود دارد، از جمله اینکه فرهنگ کالبد و روح یک جامعه است و کارگردانی پیشرفت و امید به آینده در همه حوزه ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: شان فرهنگ و هنر شان سیاسی نیست و خلاف شان آن است که نگاه سیاسی به آن شود.

وی در ادامه اولویت مهم خود را در استان عمق دادن و رشد دادن به بن مایه های فرهنگی دانست و گفت: کرمانشاه به فرموده مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و این نشان از شناخت درست از این استان است. 

صفدری بااشاره به ظرفیت های فرهنگی کرمانشاه، اظهار کرد: کرمانشاه استانی است که چهره های سرافراز دینی، فرهنگی و هنری سرشناسی که زبانزد عام و خاص هستند همچون آیت الله نجومی، احمد عزیزی، میرزا رضا کلهر و ...از آن برخاسته اند و از این خطه و آب و خاک پرچمدار فرهنگ ایران بوده اند. 

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک همه اهالی فرهنگ و هنر و با انتقال تجربیات بزرگان برای تربیت نسل جوان متعهد انقلابی بازهم چهره های ماندگار را تقدیم نظام اسلامی کنیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه استفاده از ظرفیت نخبگان، توجه به جوشش های فرهنگی، امید به آینده، ایجاد نشاط و توجه به همه ظرفیت های استان را از برنامه های خود عنوان کرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha