• شنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401010602176
  • خبرنگار : 50024

تورهای البرزگردی تا ۱۲ فروردین ادامه دارد

تورهای البرزگردی تا ۱۲ فروردین ادامه دارد

ایسنا/البرز معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری تورهای یک‌روزه به جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام علی‌محمدی ششم فروردین ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: تورهای یک‌روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان البرز از دیروز جمعه پنجم فروردین‌ماه شروع شده و به مدت هشت روز تا ۱۲ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری تورطبیعت‌گردی یک‌روزه به آبشار شله‌بن روز جمعه پنجم فروردین ماه، بیان کرد: تورهای یک‌روزه بازدید از محوطه باستانی ازبکی و ینگه‌امام روز ششم فروردین ماه و کرج‌گردی نیز روز هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

علی‌محمدی اضافه کرد: برپایی تورهای یک‌روزه روستاگردی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری روستای ورده و برغان روز هشتم، روستای سپهسالار و گوراب روز نهم، روستای شهرستانک روز دهم فروردین ماه و آبشارکرکبود و جوستان طالقان روز یازدهم فروردین ماه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه آخرین تور یک روزه مربوط به بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان اشتهارد روز دوازدهم فروردین ماه است، افزود: اشتهارد دارای آثار تاریخی فرهنگی بسیاری چون معماری دست‌کند صخره‌ای، تپه‌های باستانی مرادتپه، پلنگ‌آباد، قلعه پلنگ‌آباد، حمام و حسینیه قجری سیادیه، امامزاده سه گنبدان(زیدورحمان) است.

معاون گردشگری استان البرز هدف از برگزاری تورهای یک روزه البرزگردی را آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان با هزینه پایین و سوبسید این اداره‌کل عنوان وی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که گردشگری سهم بسزایی در رونق اقتصاد یک کشور دارد بنابراین توسعه و ترویج گردشگری در استان البرز یکی از اهداف و سیاست‌های کلان استانی و حتی کشوری است.

علاقه‌مندان برای شرکت در تورهای یکروزه البرزگردی می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۲۶۱۸۱۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha