• پنجشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401010401397
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از میهمانان نوروزی

آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از میهمانان نوروزی

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس، آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارند و اولویت ما حفظ سلامت گردشگران و هموطنان است.

محمد مرودی در گفت و گو با ایسنا، در این باره، اظهار کرد: شهرستان بندرعباس با توجه به جاذبه های گردشگری که دارد، از این رو بسیاری از مسافران نوروزی و گردشگران این شهر را مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

وی افزود : استان هرمزگان با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری، ۲۷۹ اثر تاریخی و ۲۶ جاذبه طبیعی و گردشگری ثبت شده را دارد که ظرفیت زیادی برای پذیرانی و میزبانی از میهمانان نوروزی می باشد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به در نظر گرفتن محل اسکان مسافران نوروزی، ادامه داد : در شهرستان بندرعباس توسط آموزش و پرورش ۱۰۳  مدرسه با ظرفیت ۹۵۱ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مرودی تصریح کرد:  ۵ پایگاه امداد جاده ای دوراهی فین، دوراهی ذرتو، جزیره هرمز و بندرشهید حقانی، همچنین یک پایگاه سلامت مستقر در ورودی شهر  معروف به تیم “توانا” هلال احمر شهرستان، ۱۶ نجاتگر و ۲ آمبولانس و یک خودروی نجات جهت حفظ سلامت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به استقرار یک تیم نجات غریق در بوستان غدیر، عنوان کرد: ۵ ایستگاه پلیس، ۹ بوستان در سطح شهر بندرعباس جهت اسکان مسافران نوروزی ، ۸۰ حمام و  ۳۰۳چشمه سرویس بهداشتی سیار و ثابت در بوستان ها ‌نوار ساحلی، این شهرستان آماده میزبانی گردشگران نوروزی می باشد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس بیان کرد:  حدود ۲۰سالن ورزشی برای مواقع بحران نیز از ظرفیت های اداره ورزش و جوانان، مدیریت بحران شهرداری و بسیج برای مواقع اضطراری پیش بینی شده است. 

وی با اشاره به اینکه راهداری شهرستان بندرعباس با ۳  اکیپ به صورت مستمر وضعیت راه های و محورهای مواصلاتی این شهرستان را پایش می کنند، خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، بسیج، مراکز بهداشتی و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس هماهنگی و آمادگی کامل جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند و امیدواریم رانندگان و مسافران نوروزی نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha