• دوشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401010100175
  • خبرنگار : 50047

پیام رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱

پیام رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱

ایسنا/خراسان شمالی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۱، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "تولید دانش بنیان اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد:  دانشگاه‌ها و سازمان‌های علمی، تحقیقاتی و دانش بنیان با توجه به ماهیت و رسالت خود، برای تحقق شعار سال بسیار دارای اهمیت و تاثیرگذار هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، متن پیام محسن رحمانی، رئیس این نهاد به شرح زیر است:
«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
 یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
 حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 
فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به هموطنان و هم استانی های عزیزمان بویژه جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان 
"تولید دانش بنیان اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها و سازمان‌های علمی، تحقیقاتی و دانش بنیان با توجه به ماهیت و رسالت خود، برای تحقق شعار سال بسیار دارای اهمیت و تاثیرگذار هستند.
جهاد دانشگاهی همواره با ارائه خدمات ماندگار و فعالیت‌های گزین در حوزه های فرهنگی، علمی و فناورانه، آموزش و کارآفرینی در سطح ملی و بین المللی نقش آفرینی می نماید.
در استان خراسان شمالی نیز جهاد دانشگاهی بر اساس مزیت‌ها و نیازهای منطقه ای و استانی و نیز پشتوانه علمی و فناورانه ملی، برنامه ها و فعالیت‌های شاخص و گزینی را انتخاب نموده است. حمایت از فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه صنایع خلاق فرهنگی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ۵۰۰ نفر استان، اجرای آموزش‌های تخصصی اشتغال محور، ارائه خدمات تخصصی اصلاح نژاد دام و تصویب راه اندازی مرکز درمان سرطان برست توسط مجلس شورای اسلامی در استان خراسان شمالی با همکاری پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی کشور از جمله آن‌ها می باشد.
امید است در سال جدید با عنایت خداوند متعال و با همت جهادگران جهاد دانشگاهی و حمایت مسئولان، بیش از پیش خدمات این نهاد انقلابی توسعه و گسترش یابد و برای کمک به تحقق شعار سال موثر باشد.
 محسن رحمانی 
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha