• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400122822227
  • خبرنگار : 50294

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان:

آمادگی ۴۸ اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز

آمادگی ۴۸ اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز

ایسنا/کردستان معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی کامل ۴۸ اکیپ‌ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در تعطیلات عید نوروز در سراسر استان کردستان خبرداد.

سیدمحمد فتحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه گروه‌های اجرایی، نیروهای فنی و خودروها و تجهیزات عملیاتی حوادث و اتفاقات در ۱۱ شهرستان و ۳۵ مرکز خدمات برق روستایی این شرکت در ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات ۲۴ ساعته به هموطنان کردستانی به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان هستند.

وی با اشاره به اینکه هرروز ۹۰ نفر در قالب ۴۸ گروه عملیاتی در این ایام انجام وظیفه می کنند، یادآورشد: در تعطیلات نوروز امسال ۱۰مدیرکشیک نیز مسئولیت هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت ها را عهده‌دار هستند.

فتحی بیان کرد: به منظور آمادگی بیش از پیش برای موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه، تمام اکیپ‌های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش هستند تا در مواقع ضروری نسبت به خدمات‌دهی و رفع مشکلات احتمالی ناشی از رخداد حادثه در سطح شبکه و تاسیسات توزیع برق اقدام نمایند.

وی افزود: همچنین درصورت رخداد هرگونه نزولات جویی در این ایام، ۳۹ اکیپ شامل  ۱۲۱نفرسیمبان، تکنسین و کارشناسان اجرایی به حالت آماده باش درآمده و آماده ارائه خدمات به همشهریان خواهند بود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: اکنون این بستر نیز در سطح شرکت فراهم شده تا هر مشترک برق با نصب اپلیکیشن “برق من” بر روی گوشی تلفن همراه خود، بتواند به صورت غیرحضوری ۸۵ خدمت این شرکت از جمله خدمات مرتبط با ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، خاموشی‌های من، رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و سایر موارد را ثبت، درخواست و پیگیری نمایند.

وی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های برق در سطح استان، در طی سال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، افزود: شهروندان می توانند در صورت وقوع مشکل ناشی از قطعی برق و اتصالی خطوط بـرق‌رسانی، موضوع را به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند تا همکاران این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha