• جمعه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400122721642
  • خبرنگار : 50024

امام جمعه کرج:

راه مذاکرات، عمل به پیشنهادات ایران است

راه مذاکرات، عمل به پیشنهادات ایران است

ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: دنیا بداند ببر پوشالی آمریکا افول کرده و نباید به آن دل بست.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرحله اول راهبرد تحقق انقلاب جهانی مستضعفان بود، اظهار کرد: مرحله دوم راهبرد تحقق انقلاب مستضعفان، تشکیل هسته مقاومت در ایران و دیگر کشورهای اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه روز مستضعفان تنها متعلق با ایران نیست، گفت: این روز  روزی جهانی است وتحقق حزب جهانی مستضعفان از بیانات امام خمینی(ره) است.
امام جمعه کرج با اشاره به تقش جوانان در مبارزه با مستکبرین اضافه کرد: نباید اجازه داد مستکبرین بر علیه مستضعفان عالم ظلم کنند و این موضوع با حضور جوانان انقلابی و ولایی محقق شدنی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه با اشاره به سالگرد روز ملی شدن صنعت نفت ،عنوان کرد: این موضوع درس‌های عبرت آموزی برای ما دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه این موضوع برای کشورهای طرفدار و مرتبط با آمریکا عبرت آموز است گفت: یکی از این موارد جنگی است که در اکراین راه افتاده است.
وی با بیان اینکه آمریکا با کشوری ارتباط می‌گیرد که آن کشور مطیع محض او باشد متذکر شد: آمریکا از کشورها برای استفاده مالی حمایت می‌کند .
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آمریکا درست مانند شیطان عمل می کند، ادامه داد: تربیت شدگان شیطان مانند شیطان عمل می‌کنند و در مواقع حساس هیچ کمکی نمی‌کنند.
حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه دنیا باید از برخورد آمریکا با اکراین عبرت بگیرد تصریح کرد: دنیا بداند ببر پوشالی آمریکا افول کرده و نباید به آن دل بست.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با اشاره به راه مذاکرات عمل به پیشنهادات ایران است و مسیر آمریکا به صلاح آنها نیست،ادامه داد: مردم ایران خوب فهمیده‌اند که ارتباط با آمریکا چیزی برای آنها به همراه ندارد و نشانه مخالفت‌های ملت ایران با سیاست‌های آمریکا شعار مرگ بر آمریکا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha