دکتر علیرضا توکلی مهرجردی در گفتوگو با ایسنا، درباره شیوه نوبتدهی بیمارستان به ایثارگران گفت: با شیوع کرونا برای نوبتدهی از تمام امکانات و تکنولوژیها استفاده کردیم. در واقع از طریق سایت بیمارستان، تلفن گویا، دستگاه نوبتدهی استند و مراجعه حضوری امکان نوبتدهی وجود داشت و برای هر بخش هم سهمیه تعیین کردیم تا نوبتها تنها از یک طریق پر شود. از طرفی کلینیکهای ما از حضور روزی یک یا دو متخصص خاص به شرایطی رسیده است که دو ساعت به دو ساعت متخصص داشته باشیم.
او تاکید کرد: با افزایش تعداد متخصصین از ۱۴۰ نفر به ۳۵۰ نفر متخصص اکنون مشکلی برای نوبتدهی به ایثارگر نداریم. البته مشخص است که ممکن است مواردی بدون هماهنگی و نوبت دهی به بیمارستان مراجعه کنند که این امر سبب بروز نارضایتیهایی شود. البته با وجود پزشکان متخصصان طب اورژانس، پزشک متخصص داخلی مستقر در اورژانس و پزشک متخصص قلب مقیم شب دیگر مریضی نداریم که مراجعه کند و برای خدمات معمول نتواند خدمت گیرد.
وی افزود: براساس آخرین رضایت سنجی صورت گرفته از ایثارگران و مراجعین بیمارستان، رضایت ۹۶ درصدی هم در مقاطعی حاصل شده است اما قطعا درصدد رفع مشکلات احتمالی هم هستیم.
او درباره ارائه خدمات درمانی به خانواده جانبازان و ایثارگران، بیان کرد: کلیه ایثارگران و خانواده آنها که به بیمارستان ساسان مراجعه میکنند صرف نظر از اینکه تحت پوشش چه بیمهای باشند، کلیه خدمات درمانی را بدون فرانشیز دریافت میکنند.
مهرجردی درباره تاثیر تحریمها در تامین داروی بیماران جانباز و ایثارگر، تاکید کرد: تاجایی که نیازهای درمانی معمول بیمارستان ما بوده است، بنیاد شهید سعی کرده از طرق مختلف و حتی از خارج از کشور نیازهای دارویی را تامین کنند ولی مسلما در بعد کلان، تحریم میتواند مشکلاتی هم ایجاد کرده باشد اما ما در بیمارستان چیزی را مستقیم ندیدیم. البته افزایش قیمتها، تجهیرات، تعمیرات قطعات و... مشکلاتی ایجاد کرده است اما سبب نشده که خدمت درمانی مختل شود.
انتهای پیام
نظرات