• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400122520209
  • خبرنگار : 30054

وکیل دادسرای ارشاد

وکیل دادسرای ارشاد

گروه وکلای عدالت نویسان متشکل از وکیل های با دانش تخصصی می باشد که هر کدام در یک حوزه اختصاصی فعالیت می کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لایحه، یکی از تخصصی ترین گرایشات وکیل کیفری مربوط به وکیل دادسرای ارشاد  می باشد. با توجه به اینکه در سطح جامعه جرم و جنایات به حدی زیاد شده که یک وکیل نمی تواند در تمام حوزه ها وارد شود و به صورت تخصصی آن را بررسی کند. یکی از وکلای فعال در گروه وکلای عدالت نویسان،  وکیل دادسرای ارشاد در تهران است. در کنار تخصص وکلا باید بگوییم که نظام قضایی ایران هم از دادسراهای مختلف با صلاحیت های ذاتی و محلی مختلفی تشکیل شده است که در هر دادسرا یک سری اختیارات و  وظایف مشخص وجود دارد که باید حوزه فعالیت آن ها و پرونده هایی که رسیدگی می کنند در همان حیطه باشد. این تخصصی کردن دادسراها کمک می کند تا با تسلط بیشتری به قوانین و آگاهی بیشتری نسبت به امورات مربوطه بهترین نتیجه حاصل شود.

آیا با حدود اختیارات وکیل دادسرای ارشاد آشنایی دارید؟

همانطور که می دانید در دادسراهای عمومی جرایم مختلفی از قبیل سرقت، کلاهبرداری، توهین، افترا و ...  رسیدگی می شود. اما در دادسرای ارشاد اعمال مربوط به منافی عفت و رابطه نامشروع و جرایم منکراتی پیگیری می شود. این دادسرای به صورت تخصصی و خصوصی است و باید به صورت جزئی و با دقت به پرونده های این چنینی رسیدگی شود.

وکیل دادسرای ارشاد در واقع زیر مجموعه ای از وکیل کیفری می باشد که بیشتر رسیدگی های او محدود به پرونده های رابطه نامشروع، خرید و فروش – انتشار- تکثیر محصولات سمعی و بصری مستهجن و مبتذل، ایجاد مزاحمت برای بانوان یا اطفال در معابر و انظار عمومی، دایر کردن مراکز فساد و فحشا و مدیریت آن و ترغیب دیگران به فعالیت در این مراکز، جرائم منافی عفت و اخلاق عمومی، قمار و تمامی جرایم مرتبط با آن مانند تحصیل مال نامشروع و شرط بندی، رانندگی در حالت مستی، ساخت و نگهداری مشروبات الکلی، شرب خمر، جرائم مربوط به تجهیزات و ادوات ماهواره،  بی حجابی و ... می باشد. اگر بخواهید با دانش بیشتر و تخصصی تری پرونده شما رسیدگی شود بایستی از یک وکیل متخصص کمک بگیرید. وکلای زیادی در این زمینه متخصص هستند و با تجربه بالایی که دارند به راحتی جزئیات پرونده را بررسی می کند و با اقدامات و فعالیت هایی که انجام می دهند پرونده را به نتیجه بهتر نزدیک می کنند.

وکیل دادسرای ارشاد

بهترین وکیل دادسرای ارشاد

وکیل دادسرای ارشاد در گروه وکلای عدالت نویسان جزء با سابقه ترین و باتجربه ترین وکلا در کشور هستند که دانش خود را به صورت تخصصی در خصوص قوانین مربوط به جرائم ارشاد متمرکز کرده اند. وکلای این مجموعه به تمام تکنیک های موثر در دفاع از متهم و ترفندهای قانونی برای پیشبرد سریع پرونده آگاهی دارند. این وکلا ابتدا پرونده را کاملا بررسی و مطالعه می کنند و سپس برای طراحی یک استراتژی موفق برای دفاع تلاش می کنند. تمام استدلالات و دلایلی که در دادگاه ارائه می کنند همگی با سند و مدرک می باشد و پیگیری منظم و مداوم ان ها باعث می شود تا پرونده زودتر رسیدگی شود و در پایان تمام گزارشات را در اختیار موکلین خود قرار می دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha