• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400122519789
  • خبرنگار : 50228

پایان مسابقات جام انقلاب ۱۴۰۰ شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب

پایان مسابقات جام انقلاب ۱۴۰۰ شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب

ایسنا/خوزستان مسابقات جام انقلاب ۱۴۰۰ شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب پس از ۲۰ روز رقابت تنگاتنگ در رشته فوتسال، به پایان رسید.

دکتر یدالله پیامنی مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رویکرد این شرکت در راستای ایجاد روحیه نشاط در بین کارکنان با برگزاری رویدادهای ورزشی و شرکت کارکنان در مسابقات ورزشی، اظهارکرد: مسابقات جام انقلاب ۱۴۰۰ مناطق نفت خیز جنوب در رشته فوتسال با حضور ۴۳ تیم و ۴۷۰ ورزشکار، مربی و سرپرست، به مدت ۲۰ روز در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد. 

وی با بیان این‌که شرکت مارون با سه تیم در رده سنی زیر ۴۵ سال و دو تیم در رده سنی بالای ۴۵ سال در این رقابت‌ها حضور داشت، عنوان کرد: در رده پیشکسوتان تیم مارون یک موفق شد عنوان سومی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و در رده سنی زیر ۴۵ سال نیز دو تیم از شرکت مارون برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند که تیم مارون یک با غلبه بر تیم مارون ۲، مقام سومی را به دست آورد. 

 مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان این که این شرکت، برای جانبازان و معلولان و برنامه هایشان اولویت ویژه‌ای قائل است، گفت: مسابقات فوتسال جانبازان و معلولان مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که تیم مارون با غلبه بر تیم شرکت کارون مقام سوم را کسب کرد. همچنین تیم تیراندازی جانبازان و معلولان شرکت مارون، عنوان دومی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به رویکرد این شرکت در افزایش روحیه نیروی کار، خاطر نشان کرد: باید در شرکت‌ها و ادارات شرایط لازم برای ورزش کارکنان فراهم شود که براساس همین باور و رویکرد، ما نیز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تلاش‌مان این بوده که به سلامتی کارکنان با ایجاد شرایط ورزش همگانی کمک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha