• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400122419335
  • خبرنگار : 30054

ایده های خرید هدیه سال نو برای پرسنل به همراه مراسم قدردانی از پرسنل:

چه هدیه ای برای پرسنل یک سازمان بخریم؟

چه هدیه ای برای پرسنل یک سازمان بخریم؟

زودتر از آنچه فکرش را بکنید سال هزار و چهارصد هم دارد به پایانش نزدیک می شود. سازمان های بزرگ همیشه با نزدیک شدن به پایان سال با دغدغه خرید هدیه سازمانی برای کارکنان و تقدیر و تشکر از آنها مواجه هستند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام رستوران ارکیده، با دادن هدیه سازمانی، پرسنل حس تعلق بیشتری نسبت به برندی که زیر مجموعه آن هستند پیدا می‌کنند. در نتیجه هزینه هایی از این قبیل می‌تواند برای صاحبین کسب و کار به یک نوع دور خیز برای دستیابی به اهداف پیش روی مجموعه شان با سرمایه گذاری بر روی تک تک اعضا محسوب ‌شود. علاوه بر هدیه، بسیاری از سازمان ها، مراسمی را ترتیب داده و دورهم جمع می شود و پایان یک سال پر تلاش و شروع سال جدید را جشن می گیرند. از طرفی شاید فضای شرکت اجازه اینکار را ندهد و پذیرایی از کارکنان به صورت مرتب و در شانشان کمی دشوار باشد. در این شرایط سازمان ها، به دنبال مکانی می‌گردند که علاوه بر فضای جذاب، دارای تجهیزات صوتی و تصویری لازم برای سخنرانی باشند. در این گونه مواقع، یکی از گزینه های که به ذهن می رسد استفاده از رستوران ها است. ولی این رستوران، باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا مناسب برگزاری جشن پایان سال کاری باشد. برای هدیه سال نوی پرنسل هم می توانید روی رستوران ها حساب کنید. چطور؟ با ما باشید تا بگوییم چطور.

نقش رستوران ها در برگزاری مراسم های سازمانی و هدیه سازمانی

چه هدیه ای برای پرسنل یک سازمان بخریم؟

روزهای پایانی سال برای کارمندان و مدیران روزهای پر هیجانی است. از طرفی حجم کاری در ماه های پایانی به اوج خود می رسد و از طرف دیگر مدیران، به دنبال تشکر از کارکنانشان به دلیل یک سال همراهی و همکاری خالصانه هستند. برای برگزاری بی دغدغه این مراسم، رستوران ها و کافه های هستند که این روزها تبدیل به مکانی مناسب برای برگزاری این گونه مراسم ها شده اند. این رستوران ها حتی وارد بحث هدیه سازمانی هم شده اند و می توانند خیالتان را برای برگزاری صفر تا صد یک مراسم پایان سال کاری راحت کنند.

سه پیشنهاد برای هدیه سازمانی عید نوروز

گاهی اوقات ما شناختی از افراد حاضر در سازمان مان نداریم و طبیعی است که خرید هدیه ای مشترک برای همه افراد نمی تواند گزینه خوبی باشد، با این تصمیم در واقع بخش مهمی از هزینه را صرف انتخابی نا مناسب کرده ایم. اما برای قدردانی می توان با بررسی هدایای سازمانی از میان گزینه های موجود بهترین و کارآمد ترین آن را انتخاب کرد. از آنجا که یکی از اصلی ترین دغدغه های کارمندان، تهیه غذای روزانه است، تهیه غذا برای آنها می تواند یک پیشنهاد خوب باشد.

پیشنهاد اول ما تهیه کارت های اعتباری رستوران های ارکیده است. یکی از اصلی ترین تفریحات همه ما، رفتن به رستوران و خوردن شام دسته جمعی با خانواده و دوستان است. پس دادن هدیه ای که مربوط به غذا باشد همیشه هیجان انگیز است.

در مورد این کارت ها باید بگوییم که کارت ها قابلیت شارژ در قیمت های مختلف را داراست و شما می توانید با یک بار خرید این کارت، در مناسبت ها و جشن های مختلف این کارت را برای کارکنانتان شارژ کنید. در کنار این کارت های اعتباری، کارت های طلایی ارکیده نیز می تواند یک هدیه جذاب برای کارکنانتان باشد. کارت های طلایی را به راحتی می توانید همراه با خانواده تان در هر هفت شعبه رستوران ها و کافه های ارکیده استفاده کنید.

چه هدیه ای برای پرسنل یک سازمان بخریم؟

پیشنهاد سوم زمانی معتبر است که شما قادر به برگزاری مراسم پایان سال کاری نیستید و می خواهید با ارسال هدیه از کارکنانتان تشکر کنید. در این مواقع پیشنهاد سوم مطرح می شود و شما می توانید پک یادباش ارکیده را که یک غذای کادوپیچ شده است به درب منزل کسی که می خواهید بفرستید.

مزایای پک یادباش ارکیده

چه هدیه ای برای پرسنل یک سازمان بخریم؟

این پک که بعد از اجرایی شدن تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سرویس های مجموعه رستوران و کافه های ارکیده شد، امکان سفارش و ارسال غذا در بسته‌بندی ویژه است که به‌صورت کادوپیچ با روبان و همراه یادداشتی از طرف ما به عزیزمان تقدیم می‌شود. بسته‌های هدیه غذا، یادآور مهر و محبت ما به یکدیگر هستند.

چطور سفارش بدهم؟

برای سفارش پک یادباش ارکیده کافی است وارد سایت سفارش آنلاین ارکیده، غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس تیک پک یادباش را بزنید و متن اختصاصیتان را نیز انتخاب کنید. از طرفی، شما می توانید با ارکیده تماس بگیرید و پک یادباش را سفارش دهید.

برگزاری مراسم پایان سال کاری و جشن سال جدید در رستوران

شرکت‌ها و سازمان‌ها به بهانه پایان یک سال کاری خوب، جشنی بزرگ برپا می‌کنند و از همکارانی که طی یک سال اخیر با آنها همکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنند. این سنت زیبا اثرات بسیار خوبی روی کارمندان داشته و وفاداری و صمیمیت آنها را نسبت به مجموعه افزایش می دهد. اما مسئله ای که مهم این است که این مراسم را به چه شکلی برگزار کنیم؟ ایده‌های بسیاری زیادی برای برگزاری یک میهمانی پایان سال اداری وجود دارد، از همان مرحله دعوت کردن تا حتی زمان پس از برگزاری.

پیشنهاد ما، مجموعه رستوران های ارکیده با بیش از ۶۵ سال سابقه در صنعت رستوران داری است. هر آنچه شما از یک رستوران برای برگزاری مراسم پایان سالن کاری انتظار دارید یک جا در ارکیده جمع شده است. از سالن های بسیار شیک و فضای بسیار زیبا برای انواع سلیقه ها تا سالن های VIP، پارکینگ رایگان و پذیرایی رسمی توسط پرنسل کاربلد و متنوع ترین منوی غذایی، مجموعه کافه و رستوران های ارکیده بهترین و به یادماندنی ترین مراسم پایان سال کاری تان را خلق خواهد کرد.

اگر می‌خواهید مراسمی بدون دغدغه و به یادماندنی داشته باشید، برگزاری صفر تا مراسم خود را به تیم حرفه‌ای ارکیده بسپارید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha