• یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400122217577
  • خبرنگار : 50175

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است

بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است

ایسنا/لرستان معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است.

سرهنگ مجید سوری در جشنواره مالک اشتر بسیج که امروز ۲۲ اسفندماه در سالن سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است و بسیجیان با جان‌ودل برای کشور مایه می‌گذارند.

وی تصریح کرد: بسیج دارای یک عقبه فکری است بسیجی با علم و آگاهی و بصیرت وارد عرصه شده است، بسیج اهل عمل به‌موقع است و همواره پشت سر ولی‌فقیه حرکت می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب به فرمان امام (ره) تشکیل شد که در طول این سال‌ها بسیج و سپاه با تأسی از سیدالشهدا (ع) برای دفاع از اسلام و ارزش‌ها ایستاده‌اند.

سوری اضافه کرد: بسیج الگو دهنده به جوامع مختلف است در طول عمر با برکت انقلاب شاهد الگوهای بسیج در عرصه‌های مختلف بودیم.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام با دارا بودن تفکر بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند و این ایستادگی امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده و با این تأسی، سبب شده‌اند تا استکبار جهانی رو به زوال برود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: بسیج خودش را در مقابل همه حوادث و موضوعات انقلاب مسئول می‌داند و هرکجا نیاز به حضور بسیج باشد حضوری پررنگ دارند.

سوری عنوان کرد: انقلاب اسلامی در نوع خود یک پدیده بی‌نظیر بود و در قرن حاضر منحصربه‌فرد بوده و دفاع از مظلوم و استقامت در برابر ظالمان از اهداف انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: امروز الگوگیری از بسیج در عراق و سوریه و لبنان و یمن باعث شده استکبار جهانی به زانو بسیج اهل استقامت و فداکاری است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی برای انقلاب فداکاری می‌کند و جان خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کند، افزود: تا تفکر بسیج در جامعه اسلامی ما حاکم است آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

سوری خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جوان بیشتر بازگو شود و لازمه دفاع از انقلاب، شناخت انقلاب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha