• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400122116859
  • خبرنگار : 30054

تندیس زرین پنجمین همایش رضایتمندی مشتری به آسیاتک رسید

تندیس زرین پنجمین همایش رضایتمندی مشتری به آسیاتک رسید

مجموعه آسیاتک به دلیل کسب نمره‌ کافی در ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت، کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی در ایران و جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنها، موفق به کسب تندیس زرین پنجمین دوره همایش «رضایتمندی مشتری» شد.

به‌گزارش ایسنا بنابر اعلام آسیاتک، مراسم اختتامیه پنجمین دوره همایش «رضایتمندی مشتری» با هدف معرفی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم، مجموعه آسیاتک به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت و کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی در ایران، به‌عنوان برنده تندیس زرین این دوره از همایش انتخاب و معرفی شد.

این همایش با همت مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران و به‌منظور ارزیابی خدمات سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی، سنجش کیفیت خدمات، وفاداری و میزان رضایت مشتریان و همچین ارزیابی نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان از آنها برگزار شد. به این ترتیب، آسیاتک موفق به کسب نمره کافی در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، سرور اختصاصی، اینترنت عمومی رایگان (PWA)، پهنای باند اختصاصی، سرویس بی‌سیم اشتراکی، خدمات مرکز داده، سرور مجازی، خدمات ابری (Cloud)، آسیاتل (Voip)  به مشتریان و جلب رضایت آنها شد.

  انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha