• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400121915526
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون وزیر کار در مازندران:

اولویت مدیران، مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد

اولویت مدیران، مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد

ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اولویت مدیران باید مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد گفت: امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است.

سید محمد رضا حسینی، در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: باید تبعیض از ادارات کل ما برچیده شود و  این رفع تبعیض برای مردم باید محسوس باشد.

وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی برشمرد و گفت: در نظامی که برای هر پست مدیریتی آن، صدها شهید تقدیم کرده ایم، مدیرانی باید بر مسند بنشینند که پایبندترین افراد به ارزش های اسلامی باشند و درد مردم را درد خود بدانند.

وی خطاب به مدیران کل تعاون و کار استان مازندران گفت: مدیران تعامل بیش از پیش با مردم به ویژه اقشار ضعیف داشته و ساده زیستی را در اولویت کار خودشان قرار دهند و با هر گونه فسادی برخورد قاطع نمایند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط با آحاد مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی ذکر کرد و گفت: امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است و در این خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسالتی خطیر برعهده دارد.

موانع اشتغالزایی و کارآفرینی رفع خواهد شد

در ادامه این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد: تلاش می کنیم به اجرای طرح زیست بوم اشتغال در استان سرعت ببخشیم.

علی باقری خاطرنشان کرد: در همین راستا با تاسیس کانون کارآفرینان، مراکز مشاوره کارآفرینی، مراکز شتابدهنده و اندیشکده های تعاون به دنبال ترویج کارآفرینی و حمایت از صاحبان اندیشه های نو و مبتکر هستیم.

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت؛ سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغال زایی و کارآفرینی را حذف خواهیم کرد.

باقری با اشاره به این نکته که اوضاع بخش تعاون در این باید بهبود پیدا کند؛ گفت: انتظار داریم با پیگیری وزیر کار و تخصیص اعتبارات ویژه این مهم تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به تعامل خوب این اداره کل با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی بر تقویت قوانین در جهت پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد و از تشکیل ۱۳ جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار مازندران در سال جاری خبر داد و گفت: این شورا تاکنون ۶۲ مصوبه داشته و ۹۶ درصد مصوبات نیز با همفکری و همدلی اعضای این شورا به نتیجه رسیده است. 

دولت و مجلس تلاش دارند اقتصاد در ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد

همچنین علی بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در این جلسه گفت: دولت و مجلس تلاش وافری دارند تا اقتصاد کشور در ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

وی افزود: عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه های مختلف از جمله برنامه‌های فسادستیزی و شفاف‌سازی عملکردها قابل تحسین است.

نماینده مردم ساری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش تعاون در کشور و مازندران باید توسعه یابد گفت: یکی از مزیت های مهم توسعه ای استان مازندران، بخش تعاون است که میزان پیشرفت این بخش در سال های پیش رو باید بیشتر شود.

وی منتقدان طرح صیانت را که در مجلس در دست بررسی است، به شدت مورد انتقاد قرارداد و گفت: مافیای ثروت و قدرت دوست ندارند این طرح در مجلس به نتیجه برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha