• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۱
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400121914960
  • خبرنگار : 71263

آغاز به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر

آغاز به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر

شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر ۵۰ محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند.

به گزارش ایسنا، فیس بوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب و کارها اجازه داده اند فروشگاههای مجازی دایر کرده و محصولاتشان را برای فروش عرضه کنند.

توییتر اعلام کرد نسخه آزمایشی قابلیت "توییتر شاپس" (Twitter Shops) برای شرکت‌های منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می کنند، قابل مشاهده خواهد بود.

اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه کرده است.

کاربران پس از مشاهده یک محصول در توییتر، به وب سایت شرکت فروشنده برای پرداخت هدایت می شوند.

این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال گذشته آزمایش آن را آغاز کرده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر در حال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری کرده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان مشاهده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha