• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400121814705
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدافع تیم ذوب‌آهن:

آلومینیوم را دست کم نمی‌گیریم

آلومینیوم را دست کم نمی‌گیریم

ایسنا/اصفهان مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سختی مقابل آلومینوم اراک خواهیم داشت، تیمی که فوتبال را خوب بازی می‌کند و با توجه به نتایج اخیرش، انگیزه‌های زیادی برای برد دارد و ما نیز آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم.

سجاد دانایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش در مقابل فولاد خوزستان از هفته بیست و یکم که منجر به پیروزی ذوب‌آهن شد، اظهار کرد: تیم به شرایط آرمانی خود بازگشته است. نتیجه بازی در مقابل فولادخوزستان، نتیجه یکدلی بود که در بین تیم ایجاد شده بود، همه بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند و نکاتی که کادر فنی به تیم یادآوری کرده بود را به خوبی توانستیم در زمین اجرا کنیم و این دیدار را با پیروزی پشت سرگذاشتیم، خیلی خوشحال هستیم که توانستیم با این برد دل هواداران ذوب‌آهن را شاد کنیم، امیدواریم که این روند نیز ادامه پیدا کند.

وی در ارتباط با بازی تیمش در مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم لیگ گفت: بازی با آلومینیوم اراک، بازی سختی خواهد بود، تیمی که فوتبال را خوب بازی می‌کند و مدتی است نتوانسته نتایج مورد دلخواه خود را بگیرد، اما ما می‌خواهیم به هدفمان که جبران امتیاز از دست رفته نیم فصل اول در نیم فصل دوم است، با نتایجی که به دست می‌آوریم، برسیم. بنابراین حریف اراکی خود را دست کم نمی‌گیریم.

شماره ۲۳ تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: از اول فصل خیلی خوب بازی کردیم، اما بدشانسی‌های زیادی داشتیم. به غیر از چند بازی اول که طبیعی بود و هماهنگی خوبی نداشتیم، بعد از آن بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما با بدشانسی و گاهی ناداوری نتیجه نمی‌گرفتیم. نیم فصل دوم نیز شروع خوبی داشتیم که بدشانسی‌ها دست بردار تیم ما نبود، خوشبختانه توانستیم دو بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سربگذاریم.

وی افزود: مطمئن باشید نتایج دو بازی اخیر ما شانسی نبوده و ادامه‌دار خواهد بود تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم.

دانایی در خصوص حمایت‌های مسئولان کارخانه ذوب‌آهن از تیم گفت: تمرینات بسیار خوبی را سپری می‌کنیم و مدیریت جدیدی که در سیستم کارخانه و همچنین باشگاه ایجاد شده، حمایت‌های بسیار خوبی از تیم انجام می‌دهند و مطمئن باشید ذوب‌آهن امسال و سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha