• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400121713524
  • خبرنگار : 71552

تلاش فدراسیون تیراندازی برای اعزام تیم ملی به جام جهانی برزیل/ لزوم حمایت وزارت ورزش

تلاش فدراسیون تیراندازی برای اعزام تیم ملی به جام جهانی برزیل/ لزوم حمایت وزارت ورزش

سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: سردار قربانی‌ تلاش خود را می‌کند تا تیم ملی تیراندازی در جام جهانی برزیل شرکت کند.

محسن نصر اصفهانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی تپانچه با توجه به نزدیک بودن بازی‌های آسیایی اظهار کرد: واقعا زمان کمی تا بازی‌های آسیایی داریم. بعد از المپیک هم به جز فروغی که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی لهستان حضور داشت، ورزشکاران به مسابقات برون مرزی اعزام نشدند. کرونا هم که لیگ امسال را تعطیل کرد و این موضوع یک نقطه منفی بود. تیراندازان حتی نتوانستند در مسابقات داخلی رقابت داشته باشند. قطعا کار ما برای بازی‌های آسیایی سخت خواهد بود اما به زودی استارت کار را می‌زنیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه در ادامه در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تپانچه گفت: اولین اردو را از صبح فردا استارت می‌زنیم. این اردو از ۱۸ تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت. بعد از آن بازیکنان چند روزی استراحت می‌کنند و از ۷ فروردین مجدد به اردو می‌آیند تا خود را برای رقابت‌های پیش رو آماده کنند.

نصراصفهانی به لزوم حمایت وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: تلاش این است که تمام مسابقات و اردو هایی که در برنامه گنجانده شده را در سال جدید انجام دهیم. در این خصوص نیاز داریم که وزارت ورزش همکاری لازم را با فدراسیون داشته باشد. از نظر حمایت‌های مالی، گرفتن روادید و مجوزهای لازم باید وزارت ورزش به فدراسیون تیراندازی کمک کند تا بتوانیم ورزشکاران را تا بازی‌های آسیایی به آمادگی لازم برسانیم. 

سرمربی تیم ملی تپانچه در خصوص حضور در مسابقات جام‌ جهانی گفت: اولین مسابقه ای که پیش رو داریم، جام جهانی برزیل است. فرصت کمی هم تا مسابقات مانده است. فدراسیون تیراندازی درگیر انتخابات شد و این کمی به حضور تیم ملی در مسابقات بین‌المللی آسیب زد. مبینی که سرپرست شد توانمندی لازم در اختیارش قرار داده نشد تا بتواند حضور در مسابقات را رقم بزند. اکنون سردار قربانی‌ همه تلاشش را می‌کند تا هم مهمات مورد نظر را فراهم کند و هم در مسابقات جام جهانی برزیل که ۲۰ فروردین آغاز می‌شود شرکت کنیم. 

وی در خصوص اینکه چه تعداد تیرانداز به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد؟ گفت: در حال حاضر ۵ ورزشکار زن و ۵ ورزشکار مرد در اردو هستند. با توجه به اینکه کمیته ملی المپیک عملکرد را ملاک قرارداده است. باید ببینیم تیراندازان در مسابقات پیش رو چه نتایجی را رقم می‌زنند. با توجه به نتایج ورزشکاران در مسابقات برون مرزی تعداد نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود. قطعا تیم کامل ما به آمادگی‌ مد نظر خواهد رسید اما باید ببینیم چه تعداد سهمیه به ما تعلق می‌گیرد. 

وی در انتها گفت: پیشاپیش می‌خواهم سال جدید را به خانواده ورزش، مردم خوب ایران و اصحاب رسانه تبریک بگویم. امیدوارم سال جدید سال خوبی برای همه مردم باشد و تیراندازان نیز اتفاقات خوبی را رقم بزنند و دل مردم شاد شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha