• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400121612390

ثبت شکستی دیگر برای نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال

ثبت شکستی دیگر برای نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال

ایسنا/خراسان رضوی چیپس کامل و فرش‌آرای مشهد در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال هم بازی را به رقبای خود واگذار کردند.

بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برگزار شد و در همین چارچوب فرش‌آرا میهمان مقاومت البرز بود و چیپس کامل در مشهد از کراپ الوند پذیرایی کرد.

فرش‌آرا در نیمه اول با گل علی رحیمی پیش افتاد اما در ادامه سه گل دریافت کرد تا نیمه اول را بازنده به رختکن برود. تیم مقاومت در آغاز نیمه دوم هم توانست گل‌های چهارم و پنجم را به ثمر برساند. شاگردان قدرت بهادری در ادامه به پاورپلی روی آوردند و گل دوم را توسط میلاد قنبرزاده وارد دروازه مقاومت کردند.  

سعید سروری دبل کرد تا نتیجه پنج بر چهار به سود میزبان شود. گل ششم مقاومت هم در اواخر نیمه دوم زده شد تا شاگردان قدرت بهادری با نتیجه ۶ بر چهار شکست بخورند و بدون امتیاز به مشهد بازگردند.

تیم چیپس کامل نیز که اوضاع خوبی در لیگ ندارد، میزبان کراپ الوند بود. در این بازی مسلم اولادقباد، مهران عالیقدر، علی عابدین و مهدی جاوید گلزنان تیم کراپ بودند و حمیدرضا مرادیان هم توانست یکی از گل‌ها را پاسخ دهد تا در نهایت کراپ با نتیجه چهار بر یک پیروز شود.

چیپس کامل با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم و فرش‌آرا هم با ۳۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد. گیتی‌پسند با وجود باخت مقابل سن‌ایچ ساوه با ۶۱ امتیاز و بدون احتساب بازی پایانی قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کرده است.

جمعه، ۲۰ اسفند ماه، بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر برگزار می‌شود که بر اساس آن فرش‌آرا به مصاف فردوس قم می‌رود و چیپس کامل هم میهمان گیتی‌پسند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha