• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121511460
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید بلیط لحظه آخری استانبول

راهنمای خرید بلیط لحظه آخری استانبول

استانبول٬ بزرگترین شهر کشور ترکیه یکی از مقاصد پرطرفدار توریستی دنیاست. استانبول به عنوان سومین شهر توریستی جهان شناخته شده است و در برنامه سفرهای خارجی ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. تمایل مردم ایران برای سفر به استانبول دلایل مختلفی دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بونو، یکی از این دلایل نزدیکی جغرافیایی کشور ترکیه به ایران و فاصله کم و مدت زمان کوتاه پرواز تا استانبول است. مدت زمان پرواز از تهران به استانبول تنها حدود ۳ ساعت است. دلیل دیگر نزدیکی ارزش پول کشور ترکیه یعنی لیر به پول ایران است و این روزها نیز با افت شدید ارزش لیر سفر ایرانیان به استانبول برای خرید و تفریح بیشتر شده است. به علاوه اصلی‌ترین دلیل تمایل ایرانیان برای سفر به ترکیه این است که با توجه به سختی‌های گرفتن ویزای کشورهای مختلف برای ایرانیان٬ مسافران با پاسپورت ایرانی نیازی به دریافت ویزای ترکیه ندارند و به راحتی می‌توانند تنها با رزرو بلیط استانبول یا یکی دیگر از شهرها به ترکیه سفر کنند و تا ۳ماه در این کشور بمانند.

استانبول پر از جذابیت‌های توریستی است. آثار تاریخی٬ کاخ ها و مساجد دوران عثمانی٬ سواحل دیدنی٬ مال‌ها و مراکز خرید با انواع برندهای اروپایی و آمریکایی٬ معماری مخصوص شهر و کافه های دنج٬ جزایر تفریحی و ... همه و همه استانبول را برای گردشگران سراسر دنیا جذاب کرده است.

خرید بلیط لحظه آخری استانبول – بلیط چارتر استانبول

همانطور که گفتیم برای سفر به استانبول کافیست بلیط استانبول را رزرو کنید. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید در ادامه اطلاعات لازم برای خرید بلیط چارتر استانبول با قیمت مناسب را در اختیارتان گذاشته‌ایم. برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول بهترین پیشنهاد سایت Bono.ir   است.  شما می‌توانید ارزانترین بلیط لحظه آخری استانبول را در سایت بونو رزرو نمایید و با خاطری آسوده برای سفر برنامه ریزی کنید. وبسایت بونو علاوه بر فروش بلیط لحظه آخری استانبول از مبدا تهران٬ از دیگر شهرهای کشور نیز بلیط استانبول دارد. مانند شیراز٬ تبریز٬ اصفهان و مشهد. برای خرید بلیط هواپیما بونو بهترین گزینه است چرا که تقریبا همه پروازهای خارجی و داخلی چارتری یا سیستمی موجود با بهترین قیمت در این سایت قابل رزرو است. در روزهای مختلف سال بر اساس میزان تقاضا برای سفر و تعداد پروازهای موجود٬ قیمت بلیط چارتر استانبول متفاوت است و در بیشتر زمان ها با کمی انعطاف به خرج دادن در انتخاب تاریخ سفر می‌توانید با بلیط لحظه آخری ارزان به استانبول سفر کنید.

 به این دلیل اصطلاح بلیط لحظه آخری مرسوم است که اگر تمام صندلی های یک پروازهای چارتری با نزدیک شدن به تاریخ سفر پر نشود قیمت بلیط پایین می آید و در لحظات آخر شانس خرید بلیط ارزان بیشتر می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات به علت تقاضای بیشتر این موضوع معمولا برعکس می‌شود و برای رزرو بلیط ارزان استانبول با قیمت اقتصادی بهتر است زودتر اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید. با خرید بلیط لحظه آخری استانبول تا حد زیادی در هزینه های سفرتان صرفه جویی میوشد و می‌توانید بودجه بیشتری برای گشت و گذار و خرید در استانبول اختصاص دهید.

یکی از نکات مهم در سفرهای خارجی حضور مسافر ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه مبدا است. اگر در تهران زندگی می‌کنید بدون شک برای خروج از کشور باید سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی حضور داشته باشید.

پس از رزرو بلیط هواپیما استانبول نوبت به رزرو هتل استانبول می‌رسد. در استانبول انواع هتل ها با درجه کیفی٬ موقعیت مکانی و امکانات مختلف برای همه بودجه ها و سلیقه ها وجود دارد. بسته به هدفتان برای سفر به استانبول می‌توانید در مناطق آسیایی یا اروپایی٬ نزدیک به مراکز خرید و میدان تکسیم یا در حوالی ساحل هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

 شما با دانستن نکاتی ساده قبل از سفر خارجی بدون هیچ گونه استرس و مشکلی می‌توانید برنامه سفر خود را هماهنگ کنید. در شرایط کنونی که ویروس کرونا در جهان همه گیر شده الزامی است قبل از خرید بلیط هواپیما آخرین شرایط ورود به کشور مقصد را بررسی نمایید. مجموعه گردشگری بونو با دارا بودن تیم تخصصی پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه روز و کلیه روزهای سال حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مسافرین گرامی می باشد. لطفا قبل از خرید بلیط هواپیما در صورتی‌که در رابطه با پرواز برای شما ابهامی وجود دارد با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید بلیط لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول

تور مسافرتی هم مانند بلیط هواپیما با نزدیک شدن به تاریخ سفر و خلوتی پرواز و هتل کاهش نرخ دارد. البته در بونو به با دسترسی به همه پروازها و تعداد زیادی هتل در استانبول در همه ایام سال امکان رزرو تور لحظه آخری استانبول وجود دارد. با رزرو تور ارزان استانبول بودجه بیشتری برای تفریح و خرید بیشتر در این شهر در اختیار خواهید داشت.

با رزرو تور لحظه آخری استانبول خدمات بیشتری نسبت به زمانی که خودتان اقدام به خرید بلیط استانبول و رزرو هتل استانبول می‌کنید دریافت خواهید کرد اما معمولا با هزینه کمتر. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری استانبول می‌توانید اینستاگرام بونو را دنبال کنید یا با کارشناسان فروش بونو تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی