• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121410476
  • خبرنگار : 30054

بسته بندی و تبلیغات

بسته بندی و تبلیغات

دو قدم مهم و ضروری پس از تولید هر محصول با کیفیتی بسته بندی و تبلیغات است. هر چقدر محصول شما با کیفیت و با قیمت مناسب تولید شود اگر به شکلی مناسب بسته بندی نشود و برای دیدن شدن آن تبلیغات نشود، محصول تولیدی شما به سختی به فروش خواهد رسید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام خانه چاپ و گرافیک، بسته بندی و تبلیغات مناسب برای یک محصول ضامن موفقیت همیشگی آن محصول در بازار پر رقابت این روزها خواهد بود.

بسته بندی محصول

برای بسته بندی مناسب یک محصول علاوه بر استفاده از جعبه های مقوایی، هارد باکس و بسته های پلاستیکی و شیشه ای استفاده از کاغذهای بسته بندی با برند و لوگوی شرکت شما کاری حرفه ای و متمایز کننده است. پس از باز کردن جعبه کفش، جعبه لباس ارسالی، ظرف شکلات و ... اگر پیش از مواجهه با محصول کاغذی زیبا با برند شما خودنمایی کند تاثیر بسیار مثبتی در ذهن خریدار خواهد گذاشت که محصول خریداری شده با کیفیت و اصیل می باشد.

کاغذ بسته بندی

در اکثر بسته بندی های مربوط به صنعت پوشاک مانند پیراهن، کفش و ... محصول پیش از قرار داده شدن درون جعبه مقوایی خود، درون کاغذی با نشان و لوگو برند مورد نظر پیچیده می شود. این کار علاوه بر القای کیفیت بالاتر و لوکس بودن محصول موجب می شود خریدار توجه شما به تمام جزئیات مربوط به محصول را متوجه شده و به مشتری وفاداری برای شما تبدیل شود.

علاوه بر این بسیاری از محصولات مرتبط با مواد غذایی مانند انواع میوه ها، گوشت و محصولات پروتئینی و انواع فست فود درون کاغذ های مخصوص بسته بندی و بدون ضرر پیچیده می شوند تا محصول شما علاوه بر ماندگاری بالاتر در پکیجی زیبا و خواستنی خود را نشان دهد و برای برند شما تبلیغ کند.

کاغذهای بسته بندی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می گردند که مهم‌ترین آن ها عبارت‌اند از  کاغذهای پوستی و کاغذهای مومی

کاغذ پوستی

کاغذی نازک، سفید رنگ و نیمه شفاف که یک طرف آن حالت روغنی و براق دارد و طرف دیگر آن معمولی و زبرتر است. از کاغذ پوستی بیشتر در بسته بندی کفش و انواع پوشاک استفاده می شود با این حال استفاده های دیگری مانند کاغذ مناسب نقشه کشی و طراحی الگو دارد و به دلیل استفاده نکردن پارافین در ساخت آن و مقاومت بالا در برابر حرارت از آن در مایکروفر نیز استفاده می شود.

کاغذ مومی

کاغذ مومی نیز کاغذی سفید و نیمه شفاف است با این تفاوت که هر دو سمت آن حالت روغنی و براق دارد. دو طرف روغنی بودن این کاغذ باعث شده مقاوت بالایی در برابر رطوبت و چربی از خود نشان دهد و به همین دلیل استفاده های فراوانی در صنعت فست فود و پیچیدن انواع ساندویچ و سالاد و همچنین در بسته بندی انواع مواد غذایی مانند میوه، گوشت، مرغ و سایر محصولات پروتئینی دارد.

بسته بندی و تبلیغات

پس از بسته بندی مناسب محصول نوبت به تبلیغات می رسد. یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی مخصوصا برای ایام نزدیک نوروز استفاده از هدایای تبلیغاتی برای برند سازی میباشد.

هدایای تبلیغاتی

چرا می گوییم هدایای تبلیغاتی بایستی یکی از ارکان اصلی تبلیغات و مارکتینگ شما در طول سال باشد و چرا روی اثر گذاری و ماندگاری آن تاکید می کنیم؟ بیایید با بررسی یک تبلیغ کاغذی مرسوم یعنی تراکت شروع کنیم:

بیش از ۹۰ درصد تراکت هایی که شما امروز برای معرفی محصول خود پخش کنید در هفته آینده از بین خواهند رفت و اگر چه در طول هفته می تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد اما ماندگاری آن پس از چند روز به اتمام می رسد و بایستی دوباره و دوباره هزینه کنید. استفاده از تراکت، بروشور و... اگر چه بخشی مهم در تبلیغات و معرفی محصولات جدید است اما قدرت ماندگاری و حضور ممتد در خاطر مشتریان بالقوه و همکاران شما را ندارد.

حال روش تبلیغاتی‌ای را در نظر بگیرید که در طول سال تنها چند بار نیاز به انجام آن باشد و بتواند اثر خود را در طول سال بر روی مخاطبان خود بگذارد، فوق العاده نیست؟!  تبلیغی که تنها با یک بار هزینه مدام جلوی چشم مشتریان شما باشد، هر روز آن را ببیند و در ناخودآگاه خود شما را به عنوان یک تولید کننده همیشه همراه ببیند.

فلسفه وجودی هدایای تبلیغاتی دقیقا همین مورد است! هدیه ای ماندگار، زیبا و کاربردی که روی میز، روی قفسه، روی دیوار و همواره جلوی چشم مخاطب شما قرار داشته باشد. هدایای تبلیغاتی بسیاری وجود دارد که می تواند این نقش را برای محصولات شما ایفا کند و آن ها را بصورت مداوم و خستگی ناپذیر تبلیغ کند.

لیوان تبلیغاتی

بسته بندی و تبلیغات

ماگ یا لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین و پرکاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است. این لیوان ها روی میز مشتری شما قرار می‌گیرد، در طول روز چندین در دست گرفته می شود، به آن نگاه می شود، و نام برند و محصول شما را مدام تبلیغ می کند. برای بالاترین بازدهی ماگ تبلیغاتی شما باید بسیار با کیفیت با رنگ جذاب و ماندگار و با حداقل تبلیغات و موارد اضافی روی آن باشد. برند و محصول خود را با زیرکی و زیبایی در طراحی ماگ بگنجانید تا نه تنها به زیبایی آن صدمه ای وارد نکند بلکه به زیبایی آن بیافزاید.

در صفحه ماگ تبلیغاتی خانه چاپ و گرافیک می توانید نوع ماگ خود را انتخاب کنید، نوع چاپ و تعداد در خواستی را مشخص کرده و قیمت لحظه ای و بروز را مشاهده بفرمایید. چاپ کلیه ماگ ها بصورت کوره ای بوده که ماندگاری رنگ آن ها را تا زمان عمر لیوان شما تضمین خواهد کرد.

آدرس وبسایت: digichapograph.com

انتهای رپرتاژ آگهی