• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400121410286
  • خبرنگار : 50181

مدیرعامل نمایشگاه کرمانشاه:

کمیسیون تنظیم بازار مصوبه بدهد، آماده برپایی "نمایشگاه بهاره" هستیم

 کمیسیون تنظیم بازار مصوبه بدهد، آماده برپایی "نمایشگاه بهاره" هستیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه فعلا کمیسیون تنظیم بازار کرمانشاه مصوبه‌ای برای برپایی نمایشگاه بهاره نداده، گفت: در صورتی که این کمیسیون تصویب کند، آماده برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمانشاه هستیم.

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با ایسنا، شرط برپایی نمایشگاه بهاره در کرمانشاه را داشتن مصوبه از کمیسیون تنظیم بازار استان دانست و عنوان کرد: این کمیسیون تاکنون مصوبه‌ای در این زمینه نداشته است. با این وجود آمادگی داریم تا اگر تصمیم بر برپایی نمایشگاه بهاره شد، نمایشگاه را به بهترین شکل برگزار کنیم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه مانند همه سال‌های گذشته برنامه فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی را نیز در آستانه ایام نوروز داریم، یادآور شد: این فروش فوق‌العاده در چارچوب ضوابط اتاق اصناف کشور بوده و واحدهای صنفی متقاضی باید محوز لازم را از اتاق اصناف و اتحادیه مربوط اخذ کنند.

ساسانی هدف ازبرپایی فروش‌های فوق‌العاده را کمک به معیشت مردم در شرایط اقتصادی کنونی و فراهم کردن امکان دسترسی همه شهروندان به کالاها با قیمت مناسب دانست و عنوان کرد: از سوی دیگر فروش فوق العاده کمک می‌کند اصناف که طی دو سال اخیر به دلیل شرایط بیماری کرونا از نظر اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه شده اند، بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

موضوع دیگری که رئیس اتاق اصناف کرمانشاه بر آن تاکید کرد لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی خصوصا در بازار پایان سال بود و اضافه کرد: خوشبختانه اکنون بیش از 70 تا 75 درصد واحدهای صنفی پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند.

ساسانی از اصناف خواست هرچه زودتر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن هم برای سلامت خود و هم سلامت افرادی که به مغازه آنها مراجعه دارند، اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در پایان از نظارت بر بازار کرمانشاه با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی به طور مستمر هم خبر داد و خاطرنشان کرد: اکیپ های نظارتی اتاق اصناف به صورت مستمر بازار را رصد می کنند.

ساسانی عنوان کرد: هر روز بر تعدادی از واحدهای صنفی محلات مختلف شهر نظارت داریم و همه تلاش ما فراهم کردن بازاری آرام و کم تخلف برای شب عید مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha