• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400121209280
  • منبع : نمایندگی سمنان

با آغاز جشن نیکوکاری در ۱۲۰ پایگاه استان صورت گرفت

دارالمرحمه سمنان در جست‌وجوی «عیدی برای همه»

دارالمرحمه سمنان در جست‌وجوی «عیدی برای همه»

ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز جشن ملی نیکوکاری از امروز ۱۲ اسفند با شعار «عیدی برای همه» خبر داد و گفت: این جشن در روزهای ۱۳،۱۲ و ۱۴ اسفند ماه در شهرستان های هشتگانه استان سمنان آغاز شد.

علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان، اظهار کرد: جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند از ۱۲ اسفند ماه با شعار «عیدی برای همه» آغاز وتا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان شعار جشن نیکوکاری امسال را «عیدی برای همه» عنوان و تصریح کرد: این جشن به این سه روز محدود نمی شود بلکه مردم خیر اندیش استان می توانند کمک ها و شادی های خود را بین نیازمندان این استان تقسیم کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار در مراکز نیکوکاری، مساجد و مدارس جمع آوری کمک های نقدی وکالایی هم استانی های عزیز استقرار می یابند، افزود: برنامه ریزی شده است این مراسم ملی و معنوی روز ۱۲ اسفند در پایگاه‌های مستقر شده در میادین و مراکز اصلی شهرها و ۱۳ اسفند ماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه و ۱۴ اسفند ماه در مدارس منتخب  استان با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی  برگزار شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  به شیوه‌های جمع آوری کمک های مردمی در این جشن نیز اشاره کرد و گفت: خیران نیک اندیش سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت این نهاد به  نشانی www.emdad.ir،   شماره گیری کد دستوری، #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در آستانه سال نو پرداخت کنند. 

بحیرایی تاکید کرد : کمک های جمع آوری شده هم استانی های عزیز قبل از شروع سال نو در بین خانواده های تحت حمایت طبق برنامه ریزی صورت گرفته توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد:  ۱۲۰ مرکز نیکوکاری استان سمنان آماده در یافت کمک های نقدی و غیر نقدی شما مردم نیک اندیش استان سمنان است.
استان سمنان از گذشته های دور به "دارالمرحمه" اشتهار داشته و طرح ها و فعالیت های خیرخواهانه در آن همواره با استقبال مردم این دیار همراه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha