• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121108457
  • خبرنگار : 30054

چند ایده پولساز و تضمینی برای فروش مواد غذایی در اینترنت

چند ایده پولساز و تضمینی برای فروش مواد غذایی در اینترنت

این روزها مانند دیگر اقلام و ضروریات زندگی، خرید اینترنتی مواد غذایی نیز باب شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرتال، چطور بتوانیم در این بازار اینترنتی با وجود رقبای بسیار زیاد به موفقیت دست پیدا کنیم؟ چه ایده‌هایی به فروش بهتر محصولات غذایی به صورت اینترنتی کمک می‌کنند؟

 مطمئن باشید اگر قادر به تولید یا تهیه یک یا چند محصول غذایی خاص هستید، شما نیز می‌توانید تنها با به‌کارگیری چند ایده نو و خلاقانه که در این نوشته راجع‌به آنها بحث می‌شود به راحتی کسب‌وکاری موفق و بسیار پولساز و پردرآمد برای خود ایجاد کنید.

فروش مواد غذایی از طریق اینترنت به خودی خود ایده‌ای بسیار جذاب است که می‌تواند در مدت زمانی کوتاه شما را به موفقیت‌های بزرگ برساند. مهم‌ترین نکته این است که با چگونگی رساندن محصولات خود از طریق اینترنت به دست کسانی که به آنها نیاز دارند، به خوبی آشنا باشید.

شما فقط به چند ایده ساده اما تضمینی نیاز دارید تا کسب‌وکاری پولساز در زمینه مواد غذایی اینترنتی برای خود دست‌وپا کنید و ما این ایده‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس با این نوشته پولساز همراه باشید.

چند ایده پولساز و تضمینی برای فروش مواد غذایی در اینترنت

نظر شما درباره فروش اینترنتی فراورده‌های غذایی چیست؟ آیا باید دقیقا از همان ایده‌های دیگران استفاده کرد؟ آیا برای خلق ایده‌های جدید باید از تیمی متخصص بهره گرفت؟ به نظر شما اولین و ضروری‌ترین راه برای به فروش رساندن مواد غذایی از طریق اینترنت چیست؟ درست است! مهم‌ترین و بهترین ایده ساخت پیج اینستاگرامی و سایت فروشگاهی است.

اکثر کسانی که سعی دارند اقلام و محصولات تولیدی خود مانند عسل، زعفران، میوه‌های مختلف، خرما، مواد تولیدی خانگی مانند مربا و ترشی و خلاصه هرچه که فکرش بکنید، را از طریق اینترنت به فروش برسانند، اغلب گمان می‌کنند که ساخت سایت فروشگاهی نسبت به اداره و ساخت پیج اینستاگرامی کاری بسیار زمان‌بر با هزینه فراوان است و نیاز به دانش و تخصص زیادی دارد.

درست است که اولین و پرطرفدارترین ایده این روزها ساخت پیج اینستاگرام است، اما اگر دقت کنید اکثر پیج‌های اینستاگرامی بزرگ، موفق، پرطرفدار و با فالوئرها و مشتریان زیاد در کنار پیج خود دارای سایت فروش نیز هستند. آیا اگر داشتن پیج اینستاگرام به تنهایی کافی بود، این کسب‌وکارها اقدام به ساخت و طراحی سایت و گذراندن مدت زمانی زیاد برای تولید محتوای کاربر پسند برای سایتشان می‌کردند؟

مهم‌ترین ایده‌های پولساز فروش مواد غذایی به صورت اینترنتی

همان‌طور که در قسمت قبل گفته شد دو تا از پرطرفدارترین و مهم‌ترین ایده‌ها برای به فروش رساندن محصولات غذایی متنوع، ایجاد پیج اینستاگرامی و ساخت سایت فروشگاهی هستند. ایده بعدی ساخت یک کانال فروش در تلگرام است که البته با توجه به محدود بودن دسترسی به تلگرام این ایده کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

چند ایده پولساز و تضمینی برای فروش مواد غذایی در اینترنت

اما چرا داشتن سایت به جذب مشتریان بیشتر کمک می‌کند و باعث پیشی گرفتن شما از رقبایتان می‌شود؟

داشتن سایتی منسجم، حرفه‌ای و با کاربری ساده کمک می‌کند تا افراد زیادی از طریق سرچ در موتورهای جستجوی رایج مانند گوگل به سایت شما دسترسی پیدا کنند و چنانچه فروشگاه اینترنتی شما دارای استانداردهای لازم باشد، چه بسا تعداد زیادی از این مخاطبان تصمیم به خرید از سایت شما می‌گیرند. پس تا کنون با توجه به مطالب بیان شده این نتیجه حاصل شد که مهم‌ترین ایده‌های فروش محصولات غذایی به صورت آنلاین به شرح زیر هستند:

  • پیج فروش اینستاگرامی
  • سایت فروشگاهی
  • کانال تلگرام

هرچند ممکن است عقیده رایج در کشور ما این باشد که داشتن پیج اینستاگرامی بسیار آسان و مدیریت آن راحت‌تر است، اما ما به شما ثابت می‌کنیم که ساختن سایت فروشگاهی بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید.

این روزها برای طراحی سایت نیازی به دانش برنامه نویسی و صرف مدت زمان زیاد ندارید، چرا که می‌توانید به‌راحتی از یک سایت ساخت فروشگاه آنلاین استفاده کنید و در کمترین زمان و با هزینه‌ای بسیار معقول سایت اینترنتی فروش محصولات غذایی خود را بسازید و خیلی زود شروع به قرار دادن محصولات به همراه عکس و قیمت آنها کنید.

در مدت زمانی اندک پس از ساخت سایت  نیز می‌توانید با کمی تلاش و کوشش جزء برترین نتیجه‌های گوگل و در ردیف سایت‌هایی باشید که مخاطبین زیادی در طول روز با سرچ به آنها وارد می‌شوند و اقدام به خرید می‌کنند.

چند ایده پولساز و تضمینی برای فروش مواد غذایی در اینترنت

پس اگر می‌خواهید در این بازار پررونق فروش محصولات غذایی از پیج‌های اینستاگرامی چندین قدم جلوتر باشید و مخاطبین بیشتری به سمت شما سرازیر شوند از یک فروشگاه ساز حرفه‌ای کمک بگیرید. حتما با توضیحات قبلی، حالا دیگر می‌دانید که ساخت سایت فروش اینترنتی اصلا سخت و غیرممکن نیست و کاری دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. اما چگونه و از چه سایتی اقدام به ایجاد فروشگاه آنلاین خود کنید؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه ساز با پرتال زیرا قیمت طراحی سایت با پرتال بسیار پایین است. شما می‌توانید به سادگی با مراجعه به سایت portal.ir و استفاده از راهنمای قدم به قدم آن برای خود فروشگاهی اینترنتی بسازید. همچنین برای آشنایی بیشتر و پرسیدن سؤالات خود می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲ و در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر با شماره  ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۲ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha