• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121108437
  • خبرنگار : 30054

راه‌های جادویی جذب مشتری از طریق اینترنت

راه‌های جادویی جذب مشتری از طریق اینترنت

به جرات می‌توان راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و نوپا را یکی از سخت‌ترین کارها بدانیم؛ زیرا شروع کار جدید نیاز به هزینه، وقت، صبر و پشتکار زیادی داشته که هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید. اما این تازه شروع کار است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرتال، مرحله سخت‌تر از راه‌اندازی کسب‌وکار، جذب مشتری است. بسیاری از کسب‌وکارهای خانگی و مغازه‌های تازه تاسیس شده خدمات و محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهند؛ اما به دلیل عدم مشتری کافی، متاسفانه باز هم به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند.

البته از هیچ شغلی در شروع کار نباید انتظار درآمد و فروش زیاد را داشته باشید؛ زیرا لازمه جذب مشتری، در ابتدا شناساندن شغل و محصولاتتان به آن‌ها است.

اما چگونه مشتری را به خود جذب کنیم؟                     

بهترین و مهم‌ترین راه برای جذب مشتری در اول راه، تبلیغات است. تبلیغات صحیح و اصولی نقش بسیار مهمی در جلب توجه افراد دارد؛ زیرا هیچ کسی تنها با یک تبلیغ ساده و پیش پا افتاده، از شما خرید نمی‌کند.

 امروزه خوشبختانه فضای وب و اینترنت، بستری مناسب را برای انواع تبلیغات و جذب مشتری برایتان فراهم کرده است.

راه‌های جادویی جذب مشتری از طریق اینترنت

اگر شما هم به تازگی فعالیت در شغلی را شروع کرده و به دنبال راه‌های جدید و کاربردی برای جلب توجه افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید  تا درباره سایت ساز ها بیشتر بدانید .

ما در این مقاله راه‌های جذب مشتری از طریق اینترنت را معرفی کرده و در افزایش فروش، به شما کمک می‌کنیم:

چطور از طریق اینترنت برای کسب‌وکارمان مشتری پیدا کنیم؟

امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی مردم، قطعا تبدیل کردن رهگذر به مشتری کار بسیار سختی بوده و نیاز به مهارت‌های خاص خود دارد. اما با وجود این شرایط، با یادگیری روش‌های جذب مشتری در اینترنت، این مرحله هم به آسانی طی می‌شود:

۱.فروشگاه اینترنتی را تاسیس کنید

اگر تا به حال کسب‌وکارتان حضوری بوده و در فضای اینترنت فعالیت خاصی نداشته‌اید، سریعا تغییر رویه داده و در ابتدا فروشگاه اینترنتی برندتان را هم بسازید. چرا که امروزه گرایش اکثر افراد جامعه به سمت خریدهای اینترنتی رفته و شانس خرید حضوری از شما را به شدت پایین می‌آورد.

از طرفی طراحی وب سایت نه تنها برای افزایش مشتری مناسب است؛ بلکه به عنوان شعبه دوم شما عمل کرده و در درآمدزایی هم به کمکتان می‌آید.

آیا ساخت فروشگاه اینترنتی کار سختی است؟

در گذشته ساخت وب‌سایت و یا فروشگاه اینترنتی پروسه‌ای طولانی، تخصصی و گران قیمت بوده است؛ اما امروزه با وجود فروشگاه سازها این کار به آسانی آب خوردن شده است.

سایت ساز با پرتال یکی از فروشگاه سازها است در کمتر از یک روز، سایت‌های از پیش آماده شده را به شما نشان داده و به شما حق انتخاب  در قالب‌های متنوع را می‌دهد. هم‌چنین تعرفه طراحی سایت بسیار مناسبی داشته و هزینه زیادی را هم نیاز ندارد.

۲. از شبکه‌های اجتماعی مختلف غافل نشوید

امروزه بیش‌تر وقت افراد در فضاهای مجازی و به خصوص در اینستاگرام طی می‌شود؛ به طوری که این فضاها حتی به عنوان شغل اصلی برایشان استفاده می‌شود. اما شما می‌توانید از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و با استفاده از آن‌ها،‌کسب‌وکارتان را به مردم معرفی کنید.

۳. رپورتاژ آگهی را هم فراموش نکنید

رپورتاژ آگهی نوعی مطالب آموزشی و تحقیقاتی بوده که با هدف تبلیغات نوشته می‌شوند. این روش، یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتری است؛ زیرا با استفاده از آن، انواع گزارشات و خبرهای تبلیغی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب گزارش آگهی در سایت‌های مربوطه منتشر می‌شود. در نتیجه راه مناسبی برای نمایش شغل به مشتری و جذب آن است.

۴. استفاده از تخفیف‌های جذاب را از دست ندهید.

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که هر کسب‌وکار از نظر مشتری انجام می‌دهد، اجرای تخفیف‌های مختلف برای خرید است. کافی است که شما در فروشگاه اینترنتی و یا تبلیغات خود، مثلا جمله حراج ۳۰ درصدی نوروزی محصولات را قرار داده و شاهد سیل عظیمی از مشتریان باشید. حتی برای این کار می‌توان با استفاده از پیامک هم این حراج را به گوش تمامی افراد برسانید.

۵. با سایت‌های بازاریابی هم همکاری کنید

در این روش شما بدون نیاز به کارمند، به راحتی محصول‌تان را در تمامی نقاط کشور معرفی می‌کنید. به این صورت که تنها با مراجعه سایت‌های بازاریابی، افرادی مسئول معرفی و تبلیغ کسب‌وکار و محصولات شما به دیگران شده و به ازای فروش آن‌ها، مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنند.

راه‌های جادویی جذب مشتری از طریق اینترنت

 جان کلام

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌هایی که در جذب مشتری تاثیر زیادی گذاشته را می‌توان به حضور در اینترنت و فضای وب اشاره کنیم. امروزه خوشبختانه راه‌های تبلیغاتی مختلفی وجود داشته که قبل از این تعدادی از آن‌ها را بر شمردیم.

اما لازمه رسیدن به تمامی این اهداف، در ابتدا به داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکارتان است؛ زیرا بدون وب‌سایت، عملا شما در فضای وب بدون هویت بوده و اعتماد افراد به شما جلب نمی‌شود. همان‌طور که گفته شد، ساخت فروشگاه و وب‌سایت با فروشگاه سازها، امکان داشتن وب‌سایت را برای همه فراهم کرده است.

اما اگر شما هم قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما ساخت سایت فروشگاهی با پرتال با قالب سایت دلخواه را امتحان کنید؛

چرا که پرتال امکان ساخت سایت رایگان را فراهم کرده و تا هفت روز شما را از پرداخت هزینه بی‌نیاز می‌کند. هم‌چنین قالب‌های متنوعی داشته و برای هر نوع کسب‌وکاری، پیشنهادات جذابی را ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha