• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400120806317
  • خبرنگار : 50184

دستاورد سفر کوتاه مدت داورزنی برای والیبال کرمانشاه

دستاورد سفر کوتاه مدت داورزنی برای والیبال کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس فدراسیون والیبال در سفر کوتاه مدت خود به کرمانشاه از تمرینات بلندقامتان نوجوان استان بازدید کرد.

فرهمند سال افزون رئیس هیات والیبال کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر کوتاه مدت رئیس فدراسیون والیبال به کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به حضور آقای داورزنی در مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال کردستان، سفری کوتاه هم به کرمانشاه داشت و از نزدیک شاهد تمرینات تیم نوجوانان استان بود.

وی ادامه داد: در این بازدید رئیس فدراسیون با ابراز رضایت از سطح کیفی والیبال نوجوانان کرمانشاه، از یکی از بازیکنان کرمانشاهی برای حضور در اردوی تیم ملی این رده سنی دعوت کرد.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه ادامه داد: عملکرد خوب دانیال کسعلی در تمرینات تیم استان مورد توجه رئیس فدراسیون قرار گرفت که باعث شد از او برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت کند.

وی  در ادامه گفت: پیش از این نیز محمدمانی علیخانی از کرمانشاه به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شده بود و با دعوت از دانیال کسعلی اکنون دو نفر در اردوی تیم ملی داریم.

سال افزون در ادامه به تلاش های انجام شده برای تقویت رده های سنی پایه در استان اشاره کرد و گفت:  تا چند سال پیش حتی یک دعوتی به اردوی تیم ملی در والیبال کرمانشاه نداشتیم، بگونه ای که در سالهای 1396 و 1397 از حدود 300 نفری که به اردوی تیم های ملی دعوت شده بودند یک نماینده از کرمانشاه حضور نداشت.

وی با بیان اینکه این شرایط زیبنده کرمانشاه با پیشینه درخشانش در این رشته نبود، عنوان کرد: در این راستا در اولین گام روی تقویت رده های سنی پایه برنامه ریزی کردیم و استعدادیابی های خوبی را در این راستا در سطح استان انجام دادیم که ماحصل آن اکنون دیده می شود.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه تصریح کرد: امسال با شروع اردوی تیم ملی نوجوانان حدود 9 ورزشکار از کرمانشاه دعوتی داشتیم و اکنون هم دو نفر را در مراحل نهایی اردوها داریم.

وی ابراز امیدواری کرد این دو والیبالیست کرمانشاهی در ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی قرار گیرند.

سال افزون خاطرنشان کرد: علاوه بر این، هم اکنون دو ورزشکار در تیم ملی والیبال ساحلی و یک ورزشکار در تیم ملی والیبال بانوان هم از کرمانشاه حضور دارند.

انتهای پیام   

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha