• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120503983
  • خبرنگار : 30054

نحوه انتخاب بهترین زاویه دوربین های مداربسته

نحوه انتخاب بهترین زاویه دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته یک اقدام مهم برای هر کسب و کاری است. زاویه دید دوربین مداربسته می تواند تفاوت زیادی در اثربخشی و امنیت آن در یک ملک ایجاد کند. به عنوان مثال، دوربین های امنیتی با زاویه دید وسیع برای نظارت بر فضاهای بزرگتر و منطقه با فعالیت بیشتر، مناسب هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دوربین مارکت، دوربین‌های امنیتی با زاویه دید محدودتر نیز به دلیل ضبط جزئیاتی که در برابر لنز آن ها رخ می دهد، می توانند در برخی موقعیت‌ها مفید باشند. در اینجا نحوه یافتن بهترین زاویه دید دوربین مداربسته و همچنین مواردی که هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر بگیرید را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید بهترین دوربین مدار بسته مطابق نیازهای خود، انتخاب کنید.

اهداف نظارت خود را مشخص کنید

ابتدا مشخص کنید که بر چه چیزی می خواهید نظارت کنید و دوربین های امنیتی در کجا قرار می گیرند. هدف شما نظارت بر یک فضای باز و بزرگ، فضاهای داخلی مانند اتاق ها و دفاتر است یا به دنبال دوربین های مدار بسته برای نظارت بر مکان های مختلف هستید؟ همچنین باید از خود بپرسید که آیا می‌خواهید یک مکان ثابت را نظارت کنید، روی اشیایی که دورتر هستند تمرکز کنید یا می‌خواهید انعطاف‌پذیری تمرکز روی نواحی و اشیاء را با ویژگی زوم و بزرگنمایی را داشته باشید.

دانستن این موارد هنگام خرید دوربین مداربسته به شما کمک می کند به نوع لنز و زاویه ای که دوربین پوشش می دهد، توجه کنید.

بهترین زاویه دید را تعیین کنید

مرحله بعدی تعیین بهترین زاویه دید دوربین مدار بسته است. این امر مخصوصاً برای دوربین‌های مدار بسته ای که در یک مکان ثابتی قرار ندارند یا به انعطاف‌پذیری بیشتری در محل قرار دادن آن ها پس از نصب نیاز است، اهمیت می یابد. اگر دوربین های مدار بسته پیش از تعیین زوایا نصب شده باشند، ممکن است لازم باشد که زوایای آن را مجددا تنظیم کنید.

بهتر است همیشه دوربین‌های مدار بسته ساختمان‌ها را در زاویه‌ای که مساحت بیشتری را پوشش می دهند، قراردهید. این نکته  برای مناطقی که دارای نقاط کور یا مناطقی مانند راهروها که پوشش دوربین امنیتی زیادی ندارند، حائز اهمیت است.

بهترین مکان برای نصب دوربیت مدار بسته

دوربین های امنیتی مناسب را برای کار انتخاب کنید

اکنون به مهم ترین مرحله یعنی خرید دوربین مدار بسته مناسب با زاویه دید عالی مطابق نیازهای نظارتی شما، می رسیم. بهترین دوربین های مدار بسته باید لنزهای مناسب برای کار خاص خود را داشته باشند؛ در غیر این صورت، آن ها نمی توانند منطقه را در حد انتظارات، مورد پوشش قرار دهند. با وجود تنوع بالای دوربین های مدار بسته با زوایای دید متفاوت در بازار امروز، گزینه های انتخاب زاویه لنز فراوانی مقابل شما قرار دارد.

سه ​​دوربین امنیتی پرفروش از نظر زاویه لنز:

1. دوربین‌های امنیتی با زاویه باز ثابت - این نوع دوربین‌ زوایای وسیعی را پوشش دهی می کند که نظارت بر یک منطقه بزرگ را تنها با یک دوربین مدار بسته را امکان پذیر می کنند. برای نظارت بر ورودی ها، خروجی ها و راهروها عالی هستند. ثابت بودن و عدم قابلیت زوم در این دورین ها، از نکات ضعف آن ها محسوب می شوند.

2. دوربین‌های امنیتی با زاویه قابل تنظیم - این نوع دوربین با زاویه دید قابل تنظیم، برای پوشش مناطق خاص مناسب هستند. این دوربین ها برای زمانی که به بیش از یک دوربین امنیتی برای نظارت بر منطقه نظارت نیاز دارید، و همچنین برای پوشش همزمان چندین ورودی، خروجی و راهروها بهترین گزینه هستند.

3. دوربین‌های امنیتی قابل کنترل PTZ – ویژگی های چرخش، کج کردن و بزرگنمایی همراه این سری از دوربین ها ارائه می شوند. آن ها برای پوشش مناطق نظارتی بزرگ مانند انبارها و پارکینگ ها بسیار عالی هستند زیرا نسبت به دوربین های امنیتی با زاویه ثابت یا قابل تنظیم، به صاحبان املاک انعطاف بیشتری می دهند.

خرید دوربین مدار بسته

دوربین ها را در مکان مناسب برای نمای دلخواه نصب کنید

اکنون که دوربین مداربسته مناسب با زاویه دید ایده آل و مطابق نیازهای نظارتی خود را تهیه کرده اید، باید آن ها را در مکان مناسب نصب کنید. به عنوان مثال، فرض کنید لنز دوربین امنیتی شما دارای زاویه دید 130 درجه است و دوربین های امنیتی را در دو طرف درب ورودی نصب کرده اید. در این صورت، تنها یک طرف پوشش کامل خواهد داشت در حالی که در طرف دیگر تقریباً هیچ تصویری دریافت نمی کنید.

یک مکان ایده آل برای نصب خود انتخاب کنید تا مطمئن شوید دوربین های مدار بسته بهترین و بیشترین دید را دارند. گاهی اوقات، بدون دانستن این که کجا به نظارت امنیتی نیاز دارید، تعیین مکان ایده آل ممکن است دشوار باشد. برای اطمینان از حداکثر پوشش امنیتی دوربین مدار بسته خود می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت https://www.doorbinmarket.com در ارتباط باشید.

سیستم دوربین خود را تست کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید

هنگامی که دوربین های مداربسته خود را با بهترین زاویه دید نصب کردید، ممکن است بخواهید تست هایی را انجام دهید و تغییرات لازم را انجام دهید. مطمئنا هدف از خرید دوربین مدار بسته تامین امنیت و برآورده کردن انتظارات شما است. اما، شاید بهتر باشد قبل از استفاده، عملکرد آن ها را تست کنید. توصیه می کنیم عملکرد دوربین‌های امنیتی را بر اساس زاویه دید، کیفیت و وضوح تصاویر و ویدیو در مسافت دور و نزدیک، را حتما مورد برسی قرار دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha