• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400120301983
  • خبرنگار : 50214

راه‌اندازی سامانه جدید ۱۲۴ یزد با رویکردی جدید

راه‌اندازی سامانه جدید ۱۲۴ یزد با رویکردی جدید

ایسنا/یزد سامانه جدید ۱۲۴ سازمان صمت یزد علاوه بر دریافت شکایات مردمی در حوزه‌های صنفی، امکان طرح مشکلات صاحبان مشاغل و صنایع برای رسیدگی از سوی مسئولان را فراهم کرده است.

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این باره گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و همچنین با هدف رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی در یزد آغاز به کار کرده است.

وی گفت: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزه‌های صنفی ثبت و پیگیری می‌کرد، اما با رویکرد جدید سامانه ۱۲۴ صاحبان مشاغل و واحدهای صنعتی مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری می‌رسانند.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر به صورت مستمردر وقت اداری و خارج از وقت اداری به صورت پیامگیر و چهار پاسخگو در قالب پیشخوان ۱۲۴ در ساعات اداری، گفت: در حال حاضر این مرکز پیشخوان در محل ساختمان مرکزی  صمت واقع در بلوار دانشجو استان  فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha