• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400112721113
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تا پایان وضعیت قرمز کرونایی؛

مدارس ابتدایی اردستان مجازی برگزار می‌شود

مدارس ابتدایی اردستان مجازی برگزار می‌شود

ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: تا زمانی که وضعیت کرونایی شهرستان اردستان قرمز باشد کلاس‌های مدارس ابتدایی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

احمد خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای گذشته یکی از کارکنان فرهنگی مدارس اردستان که مشغول خدمتگزاری بود بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

وی در خصوص وضعیت کلاس‌های حضوری مدارس، افزود: مسلماً آموزش حضوری برای ما اهمیت دارد، تمایل خانواده‌ها و مسئولان آموزش و پرورش بر آموزش‌های حضوری است، اما نباید این امر باعث سهل‌انگاری بدنه و کادر آموزشی مدارس شود، در سویه جدید کودکان و نوجوانان در مصونیت نیستند و خانواده‌ها نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان جدیت داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه تا زمانی که وضعیت کرونایی این شهرستان قرمز باشد کلاس‌های مدارس ابتدایی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: همچنین کلاس‌های مدارس سایر مقاطع به‌صورت ترکیبی و تصمیم شورای مدرسه برگزار خواهد شد.

خاکسار اضافه کرد: در صورتی که در پایان هفته وضعیت کرونایی شهرستان نارنجی شود، به مدارس تکلیف کردیم که با تصمیم شورای مدرسه نحوه فعالیت خود را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان و آموزش و پرورش بر این پایه استوار است که آموزش به‌صورت حضوری باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ما گرفتار پیک ششم کرونا هستیم و سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کلنگ‌زنی هنرستان دخترانه در اردستان

مدیر آموزش و پرورش اردستان با اشاره به کمبود فضای آموزشی و کارگاهی هنرستان دخترانه در اردستان، گفت: با توجه به نیاز شهرستان و استقبال هنرآموزان از رشته‌های فنی، اکنون با کمبود فضای آموزشی و کارگاهی رشته‌های فنی و حرفه دختران در اردستان مواجه هستیم که با پیگیری‌های انجام شده کلنگ‌زنی هنرستان جدید دخترانه اردستان انجام خواهد شد.

خاکسار گفت: هنرستان دخترانه اردستان در سه‌طبقه ساخته می‌شود و اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبار بند ۳ جدول ۱۷ تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تأمین می‌شود که تاکنون حدود ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط مسئولان شهرستان و اداره کل تأمین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha