• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400112520052
  • خبرنگار : 30054

طرح های جدید در ارائه خدمات ساختمانی که در کشورهای اروپایی هم پیدا نمی‌کنید

طرح های جدید در ارائه خدمات ساختمانی که در کشورهای اروپایی هم پیدا نمی‌کنید

اگر تا به حال با خدمات ساختمانی (مثل اجرای کابینت آشپزخانه یا بازسازی و ...) سر و کار داشتید، حتماً با دردسرهایش آشنا هستید، یا از دوست و آشنا زیاد از بدقولی کابینت سازها و یا کیفیت پایین کارهای بازسازی شنیده‌اید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سلام ساختمان، حالا فکر کنید که می‌توانستیم برای اجرای خدمات ساختمانیِ خود، ضمانت‌های مختلفی از مجری می‌گرفتیم، مثلاً:

۱. مجری ضمانت می‌داد که اگر خروجی کارش مطابق با خواسته‌ی ما نبود، کل کار را جمع کند و دوباره اجرا کند!

۲. مجری ضمانت می‌داد به ازای هر روز دیرکرد جریمه پرداخت کند!

۳. تمام مبلغی را که به عنوان پیش پرداخت دست مجری بود، می‌توانسیم به نحوی ضمانت کنیم.

۴. اگر مجری می‌توانست در مدت اجرای پروژه، برای ما هتل رزرو کند!!

۵. خلاصه می‌توانستیم تمام دغدغه‌های خود را از طریق ضمانت‌های رسمی از بین ببریم.

در نگاه اول ممکن است با خود بگوییم، این حجم از مشتری مداری در اروپا و آمریکا هم کم نظیر است، چه رسد به ایران. اما یک شرکت استارتاپیِ ایرانی به نام "سلام ساختمان"، در این زمینه پیشرو بوده و درصدد است تا مشتری‌مداری در صنعت ساختمان را متحول کند.

آغاز تحول در صنعت ساختمان با سرویس های تک‌شاخ از سلام ساختمان

طرح های جدید «سلام ساختمان» به عنوان بزرگترین بازار آنلاین خدمات تخصصیِ ساختمانی توانسته تا چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در پروژه‌های بازسازی یا اجرای کابینت و کمد را به حداقل برساند. برای حمایت حداکثری از مشتریان، خدمات زیر را برای اولین بار در ایران با نام "سرویس های تک‌شاخ" ارائه کرده است:

۱. ضمانت بی‌قید و شرط کیفیت

۲. پرداخت جریمه تأخیر

۳. ضمانت پیش پرداخت

۴. ضمانت قیمت منصفانه

۵. خرید کابینت دست دوم

۶. ضمانت پرداخت خسارت جانبی

۷. اقامت رایگان در هتل

۸. عضویت سفارشی متخصص

طرح های جدید در ارائه خدمات ساختمانی که در کشورهای اروپایی هم پیدا نمی‌کنید

رایج‌ترین دغدغه‌های مشتریان در اجرای خدمات ساختمانی

۱. کیفیت نامناسب: یکی از چالش‌های همیشگی خدمات ساختمانی، عدم ارائه کیفیت مناسب با قرارداد است. استفاده از سرویس‌ تک‌شاخ، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که تا یک ماه پس از تحویل کابینت آشپزخانه و کمد، اگر کیفیت متناسب با مفاد درج شده در قرارد نباشد، خسارت مربوطه از سوی سلام ساختمان پرداخت شود.

۲. تأخیر در تحویل: چالش دیگری که بسیار رایج است، تأخیر در تحویل است. به نحوی که متاسفانه قشر کابینت ساز به قشر بدقول در بین مردم معروف شده‌اند. اما سلام ساختمان در این زمینه با تعیین جریمه‌های روزانه به مشتری اطمینان می‌دهد که پروژه را در موعد مقرر تحویل دهد.

۳. صیانت از مبلغ پیش پرداخت: افزایش قیمت‌های مصالح طی سال‌های گذشته باعث شده است نگرانی‌هایی پیرامون انجام خدمات ساختمانی شکل بگیرد. یکی از مهمترین نگرانی‌ها، عدم اجرای تعهد پس از واریز پیش پرداخت است. در بازار معمولا ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد پیش از اجرای پروژه دریافت می‌شود، به همین دلیل بسیاری از مشتریان این نگرانی را دارند که پیمانکار بعد از دریافت مبلغ پیش پرداخت، به تعهدات خود عمل نکند. اما سلام ساختمان توانسته است از طریق ضمانت پیش‌پرداخت نگرانی مشتریان را در این خصوص کاهش دهد. بدین‌معنا که اگر بنا به هر دلیلی بعد از پرداخت پیش‌پرداخت، تعهدات مجریان این مجموعه اجرایی نشد، هزینه توسط سلام ساختمان به مشتری پرداخت می‌شود.

۴. قیمت متنوع و غیرقابل اطمینان: در نهایت، تنوع کیفیت و قیمت باعث شده است که مشتریان هنگام اجرای خدمات ساختمانی، دچار سردرگمی شوند. بسیاری از مشتریان این موضوع را تجربه‌ کرده‌اند که پس از عقد قرارداد، پیمانکار دیگری همین کیفیت را با قیمت کم‌تری انجام می‌دهد. سلام ساختمان از طریق ضمانت قیمت منصفانه، این نگرانی را از بین برده ‌است. یعنی تضمین می‌کند که اگر خدمات در جای دیگری با قیمت ارزان‌تر عرضه شد، طی پروتکل‌های سلام ساختمان، مابه تفاوت قیمت به حساب مشتری برگردانده شود.

۵. مشکلات اقامت در زمان اجرای پروژه: بسیاری از افراد، پروژه‌های بازسازی را در محلِ فعلیِ زندگی خود انجام می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود که در طی اجرای پروژه فضای مساعدی برای زندگی وجود نداشته باشد. به این منظور سلام ساختمان در اقدامی جذاب، مشتریان خود را به ۳ شب اقامت در هتل دعوت می‌کند تا آنها در این زمینه هم دغدغه‌ای نداشته باشند.

برای آشنایی بیشتر با سرویس‌های تک شاخ سلام ساختمان، روی لینک زیر کلیک کنید:

سرویس‌های تک شاخِ سلام ساختمان

ضمانت‌هایی در عمل یا فقط روی کاغذ؟!

گرچه تعداد زیادی از تضمین‌هایی که بسیاری از کسب و کارها ارائه می‌دهند، صرفا روی کاغذ است و به‌صورت مؤثر اعمال نمی‌شود؛ اما پلتفرم سلام ساختمان تاکنون در موارد متعددی ضمانت‌های خود را اجرا کرده است. مثلاً، در یک موردی که اختلالی توسط متخصص عضو سلام ساختمان در فرآیند کار ایجاد شده بود، مشتری متضرر شده بود، سلام ساختمان مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به عنوان خسارت به مشتری پرداخت کرد.

به‌نظر می‌رسد، پلتفرم سلام ساختمان از طریق سرویس‌های تک شاخ خود توانسته است گامی مؤثر در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان و از سوی دیگر افزایش تعهد پیمانکاران ساختمانی بردارد. این موضوع حرکتی نوآورانه است که می‌تواند تحولی را در صنعت ساختمان ایجاد کند. در پایان می‌توانید به طور رایگان از طریق شماره تماس زیر از مشاوره‌های تخصصی"سلام ساختمان" استفاده کنید:

مشاوره رایگان در سایت سلام ساختمان: ۰۹۱۲۰۲۱۷۲۷۸

شماره واتس‌اپ: ۰۹۱۲۰۲۱۷۲۷۸

انتهای رپرتاژ آگهی