• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112519885
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب:

بازی‌های متفاوتی از "زاگرس" خواهید دید

بازی‌های متفاوتی از "زاگرس" خواهید دید

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، بازی های متفاوتی را از زاگرس اسلام آبادغرب خواهید دید.

علیرضا بکماز در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهار کرد: با توجه به اینکه هشت تیم برتر لیگ به این مرحله راه پیدا کرده اند، بازیهای دشوارتری در پیش داریم.

وی ادامه داد: تیم ما در مرحله مقدماتی رقابت ها توانست قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و در فاصله بین دو مرحله هم دو بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق در تهران داشتیم که بسیار کمک کننده بود.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب تاکید کرد: در این دیدارهای تدارکاتی بازی خوبی را برابر تیم عراق به نمایش گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی شناسایی کردیم.

وی افزود: پس از بازگشت به اسلام آبادغرب هم با کمک کادر فنی تیم، برنامه های جدیدی را برای آماده سازی تیم پیاده کردیم و با انجام برخی کارهای تاکتیکی و تکنیکی تلاش کردیم  یک تیم متفاوت را به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور بیاوریم.

بکماز به شروع رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول از امروز(25 بهمن) اشاره کرد و گفت: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی و روانی آمادگی خوبی برای شروع رقابت ها دارد.

وی تصریح کرد: هرچند در رویدادهای ورزشی  پیش بینی کسب مقام دشوار است، اما فقط به قهرمانی فکر می کنیم و امیدوار به کسب آن هستیم.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: در فاصله بین دو مرحله لیگ هیچ بازیکن جدیدی را به تیم اضافه نکردیم، چراکه معتقدم یک تیم لیگ برتری را در اختیار داریم و بازیکنانمان هر روز بیشتر رشد می کنند.

وی با تاکید براینکه تیم اسلام آبادغرب برای حضور در این رقابت ها از هیچ تیمی نمی ترسد، عنوان کرد: همه تیم ها را در یک سطح می بینیم و هیچ حریفی را هم دست کم نمی گیریم.

بکماز درپایان با اشاره به میزبانی شهر لار استان فارس در برگزاری این رقابت ها، از میزبانی خوب هیات هندبال و مجید شجاع از عوامل اجرایی و پیشکسوتان این استان قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha