• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400112419046
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد:

افتتاح سه طرح در بیمارستان شهید بهشتی اردستان

افتتاح سه طرح در بیمارستان شهید بهشتی اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان از افتتاح سه پروژه درمانی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد.

علی صادقی، ظهر امروز(یکشنبه، ۲۴ بهمن) در حاشیه افتتاح چند پروژه، اظهار کرد: امروز با حضور مسئولان شهرستان سه پروژه خیرساز در بیمارستان شهید بهشتی اردستان افتتاح شد.

وی افزود: بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی اردستان به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی داشت که خوشبختانه با ورود خیران و صرف هزینه ۸ میلیارد ریال این بخش به‌طور کامل بهسازی و بار دیگر به بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه ساخت دو واحد همراه سرا در محوطه بیمارستان با هزینه بالغ بر ۷.۵ میلیارد ریال توسط خیران ساخته و به بهره‌برداری رسید، گفت: همچنین به دلیل حجم بستری بیماران کرونایی در بخش «آی سی یو» و کمبود تخت در این بخش، طرح توسعه بخش آی سی یو مورد نیاز بود که با صرف هزینه ۳ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی و خیران تعداد تخت‌های این بخش افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، صادقی با اشاره به کمک‌های یک ماه گذشته خیران شهرستان به بخش درمان، گفت: اهدای لباسشویی صنعتی و کنسول سقفی برای اتاق عمل و... از کمک‌های خیران بخش سلامت بوده است. خوشبختانه مشارکت خیران در بخش درمان همواره بسیار مؤثر و راهگشا کادر درمان بوده است.

وی تصریح کرد: با موافقت دانشگاه علوم پزشکی عملیات ساخت بخش گوارش در بیمارستان اردستان به زودی توسط خیران در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع شروع خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اشاره به کمبودهای بیمارستان شهید بهشتی، گفت: البته تجهیزات قابل توجهی در دو سال گذشته توسط خیران به بیمارستان شهید بهشتی اهدا شده است، ولی حجم استفاده از آنها باعث فرسودگی دستگاه‌ها شده که نیازمند دستگاه‌های جدید جایگزین شود.

صادقی با اشاره به حجم متقاضیان بخش اطفال و نوزادان بیمارستان، افزود: خیران و مردم نیک‌اندیش شهرستان اردستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به بخش درمان را به شماره حساب بیمارستان شهید بهشتی اردستان به شماره ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۲۶۸۶۹ واریز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha