• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400112318085
  • منبع : نمایندگی اردبیل

همزمان با دهه فجر؛

25 طرح صنعتی در اردبیل افتتاح شد/پرداخت 3000 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان

25 طرح صنعتی در اردبیل افتتاح شد/پرداخت 3000 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 25 طرح تولیدی و صنعتی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

رامین صادقی در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی استان اردبیل اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی در حوزه‌های مختلف زمینه اشتغال یک‌هزار و 300 نفر در سطح استان فراهم آمده است.


وی تنوع طرح‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یادآور شد و تصریح کرد: تولید انواع لامپ‌های ال.ای.دی، تولید سموم کشاورزی، قطعات کف‌پوش و قطعات خودرویی همچنین تولید آب معدنی و محصولات پلاستیکی از جمله طرح‌های صنعتی در استان بوده که با سرمایه‌گذاری 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل کمک بانک‌های عامل را برای پشتیبانی از این واحدهای تولیدی و صنعتی یادآور شد و گفت: امیدواریم تا پایان سال بخش دیگری از طرح‌های صنعتی آماده افتتاح به بهره‌برداری برسد.


صادقی به مصوبات سفر رئیس جمهور در حمایت از بخش صنعت و تولید اشاره کرد و افزود: 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات از این محل توسط بانک‌های عامل به طرح‌های معرفی شده، پرداخت می‌شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تاکید استاندار اردبیل در ستاد تسهیل سعی بر این است تا این تسهیلات با کمترین دغدغه و بیشترین همراهی به صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شود.


صادقی اضافه کرد: امیدواریم بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید حمایت‌های لازم را از طرح‌های تولیدی و صنعتی انجام دهند که قطعا راه‌اندازی صندوق عدالت و پیشرفت در سال آینده در استان اردبیل می‌تواند پشتیبانی اساسی در طرح‌های تولیدی و اقتصادی باشد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: سعی ما بر این است تا در احیای واحدهای صنعتی راکد نیز عملکرد مطلوب‌تری را نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم که در جمع‌بندی نهایی آمار و ارقام در این زمینه ماه آینده اعلام خواهد شد.


وی ادامه داد: با تدوین سند توسعه استان و همچنین سند اشتغال انتظار می‌رود در بخش تولید و صنعت نیز تحرک بیشتری را با هدف‌گذاری مشخص در سطح استان شاهد باشیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha