• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400112217374
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیشرفت‌های انقلاب را با افتخار بیان کنیم/مردم سرمایه نظام اسلامی هستند

پیشرفت‌های انقلاب را با افتخار بیان کنیم/مردم سرمایه نظام اسلامی هستند

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد بیان کرد: انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره معصومان شکل گرفته و حضور با شکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نشانه‌های بارز لحظه شناسی و هوشمندانه عمل کردن ملت ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با مناسبت‌های مهمی مانند ولادت امیرالمومنین (ع)، ولادت حضرت امام محمدتقی (ع) و رحلت حضرت زینب کبری (س) بوده و آنچه که این مناسبت‌ها را به هم پیوند می‌دهد مبارزه با مظاهر شرک و ریا و دورویی است.

شاهرخی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معجزه بود اما استمرار آن و ۴۳ ساله شدن آن معجزه بزرگتری است چراکه دشمنان زورگو در این سالیان تمام توان داخلی و خارجی خود را به میدان آورند اما انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی اضافه کرد: با وجود ۴۳ سال مانع تراشی سرعت پیشرفت با فراز و فرودهایی مواجه شد اما پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم و جوانان مومن انقلابی معنویت گرای اخلاق مدار با پیروزی انقلاب اسلامی تربیت شدند.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: این جوانان کشور را در آشوب‌های داخلی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم با تکیه بر فرهنگ‌ها و آموزه‌های معنویی، عاشورایی و حسینی به فرماندهی شهید سلیمانی حفظ کردند و امروز جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه آزادگان جهان قرار دارد.

وی افزود: این فشار حداکثری شکست خورده است و این دستاورد با هیچ دستاوردی مادی قابل مقایسه نیست و در باب جنگ ترکیبی دشمن رسانه‌های معاند اسلام و ایران دروغ‌هایی آشکار و عیان را به کار می‌گیرند تا مردم را ناامید کنند.

شاهرخی اظهار کرد: خدمتگزاران ملت ایران واقع گرا هستند و در این روز حماسه نقاط ضعف خود را می‌دانند و مانند رژیم گذشته کسی ضعف‌ها را پنهان نمی‌کند. ما می‌دانیم که در نظام بانکداری، گمرک، قاچاق کالا و ارز و فرارهای مالیاتی و مالیات خانه‌های خالی و ماشین‌های لوکس و صنعت خودروسازی و عدم توسعه متوازن در استان‌ها و بدهکاران کلان بانکی و تجاوز به حقوق مردم مشکلاتی داریم و مردم ما رنج می‌برند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: نظام ما بر رفع این مشکلات توجه دارد و باید از این گردنه‌ها عبور کند تا مردم در امر معیشت دچار گشایش شوند و خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گاه بر مشکلات مردم چشم خود را نبسته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه نظام اسلامی هستند، افزود: نظام نیازمند اعتماد مردم است و برای رفع این مشکلات تلاش شبانه‌روزی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه گفت: سهم لرستان در طرح‌های بنیادین باید دنبال شود و ضعف مسئولی که مغلوب خواستنی‌های شخصی خودش است نباید به پای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گذاشت.

شاهرخی بیان کرد: استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران به زانو در آمده است و ضعف یک مسئول با توان انقلاب شکوهمند اسلامی متفاوت است.

وی با بیان اینکه پیام مردم لرستان تسریع در راه‌اندازی کارخانه‌ها و صنایع تعطیل شده است، گفت: جوانان لرستان تا کی باید صبر کنند که مشکلات پارسیلون برطرف شود. برج نشینان از حال جوانان بیکار لرستان و خانواده‌های آنها اطلاع ندارند و دادستان استان باید این مسئله را پیگیری کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سیمان خرم‌آباد، عظیم خودروی بروجرد و فولاد ازنا مشکل قضایی دارند و پرونده آنان در دادستانی تهران باقی مانده است و نامه‌های متعددی در قوه قضاییه ارسال شده ولی نتیجه روشنی در پی نداشته است.

وی گفت: این طرح ها بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه استان هستند که باید رفع مشکل و احیا شوند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha