• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400112217134
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرمربی تیم فوتبال ملوان تیپ تکاوران بندرعباس:

رقابتمان با سایر تیم ها رقابت بین دارا و ندار است

رقابتمان با سایر تیم ها رقابت بین دارا و ندار است

ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ملوان تیپ تکاوران بندرعباس گفت: هیچ کدام از مسئولان تا الان حتی به صورت ظاهری هم که شده به تمرینات ما نیامده اند که این بازیکنان حداقل بدانند برای این مسئولان اهمیت دارند.

سید رضا حسینی ارشد در گفت و گو با ایسنا، پس از دیدار برابر ملی حفارس اهواز در رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، افزود: از تلاش بازیکنانم راضی هستم، با غیرت بازی کردند، مشکلات زیادی داریم که هیچ تیمی نمی تواند با این مشکلاتی  حتی در مسابقات استانی شرکت کند.

وی با بیان اینکه اگر کسی انتظار داشته باشد که تیم ملوان تیپ تکاوران بندرعباس به مرحله نهایی راه پیدا کند غیر منطقی است، چون رقابت تیم ما با دیگر حریفان رقابت ندار با دارا است، خاطرنشان کرد: هزینه سفر یکی از این تیم ها به اندازه خرج سفرهای کل فصل تیم تیپ تکاوران است. بازیکنانم تاکنون قبل از هیچ کدام از دیدار به هتل نرفتند و تمامی بازی های بیرون از خانه را با اتوبوس رفتیم.

حسینی ارشد با اشاره به اینکه بسیاری از کمبودها وجود دارد که متاسفانه مسئولان استانی اصلا برایشان مهم نیست که این تیم در این سطح بازی کند یا خیر، عنوان کرد: هیچ کدام از مسئولان تا الان حتی به صورت ظاهری هم که شده به تمرینات ما نیامده اند که این بازیکنان حداقل بدانند برای این مسئولان اهمیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: دست تک تک بازیکنانم و کادر فنی را می فشارم که با این همه بی مهری و نداری برای اسم نیروی دریایی ارتش و مردم خوب استان هرمزگان دست از تلاش بر نمی‌دارند و تا آخر برای اعتبار فوتبال استان هرمزگان و نام نیروی دریایی ارتش می جنگند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تیپ تکاوران بندرعباس اضافه کرد: شنیدم بعضی از مسولان استان از نام این باشگاه (ملوان تیپ تکاوران) خوششان نمی آید و به همین خاطر کمک نمی‌کنند و دنبال این هستند که امتیاز این باشگاه واگذار شود، مطمئن باشید که در سال‌های آینده بهتر و قوی تر با نام ملوان تیپ تکاوران بندرعباس شرکت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در پایان از فرماندهی محترم منطقه یکم، فرماندهی تیپ تکاوران امام حسین(ع)، هیئت فوتبال استان هرمزگان بابت همکاری و همه مردمی که با این همه محدودیت ها و مشکلات برای دلگرمی بازیکنان به ورزشگاه می آیند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha