• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112217100
  • خبرنگار : 50416

/۴۳ سالگی پیروزی انقلاب/

جوشش خون غیرت و مردانگی در رگ های مردم همیشه در صحنه در ملایر

جوشش خون غیرت و مردانگی در رگ های مردم همیشه در صحنه در ملایر

ایسنا/همدان اینجا ملایر است خاستگاه ۱۱۰۰ شهید گلگون کفن دفاع مقدس، شهر جهانی انگور و پایتخت مبل و منبت جهان و امروز همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند حق علیه باطل، خیابان های شهر از میدان امامزاده عبدالله تا گلزار شهدای گمنام بام ملایر شاهد حضور مردم غیرتمندی است که با گذشت ۴۳ سال، همچنان خون غیرت در رگ هایشان می جوشد و با شعار آزادی و جوانمردی، تمام قد پای انقلاب و رهبرشان ایستاده اند.

به گزارش ایسنا، مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم از میدان امامزاده عبدالله ملایر به سمت گلزار شهدای بام ملایر در حال برگزاری است و مردم انقلابی و غیور شهر با وجود شرایط قرمز بیماری کرونا این مسیر را با خودرو طی می کنند و در طی مسیر، خودروهای بسیاری به این سیل عظیم اضافه می شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز در پیامی خواستار حضور پرشور مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شد. متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ‌اللَّهِ‌الرَّحْمَنِ‌الرَّحِیمِ

وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

و بگو: حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنی است.

دهه فجر طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه تحقق خواست و اراده مردم بر سرنوشت خویش است.

در طول چند دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره ثابت کرده‌اند که راه امام راحل و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ است

حضور حماسی و پرشور مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق خواهد کرد و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

حال که قطار انقلاب در چهل و سومین ایستگاه مقتدرانه خود در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد، بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را از راه افتخارآمیز و روبه پیشرفت خود بازدارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز، از تمامی آحاد مردم مومن و شهیدپرور شهرستان ملایر برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم تا با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری که مزین با گام‌های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است، بر اوراق دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha