• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400112116761
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در استان:

بازگشت بودجه تخصیص یافته آذربایجان شرقی به تهران، ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد

بازگشت بودجه تخصیص یافته آذربایجان شرقی به تهران، ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان بوده، به تهران بازگشته است که این امر ضعف مدیریتی استان را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه، ۲۱ بهمن ماه با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: اگر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مسائل بودجه‌ای اشراف کامل داشته باشد، می‌تواند اقدامات موثری را در این ارتباط انجام دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را بگیرد.

وی افزود: در برخی از دستگاه‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین موضوع موجب می‌شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این اتفاق باید گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسئولان ارشد استان به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه‌های استان عنوان کرد و گفت: هدایت و راهبری برنامه‌ها، نظارت و بررسی عملکردهای سالانه مسئولیت‌های مهمی هستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عهده دارد.

تمامی مسئولان در راستای ارتقاء استان پای کار هستند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در این سازمان را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان در جهت انجام وظایف، تکالیف محوله و خدمت رسانی شایسته به مردم دانست.

به گزارش ایسنا، محمد فرشکاران اظهار کرد: تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت سیزدهم در استان حرکت کنیم.

وی افزود: همه مسئولان اجرائی، نمایندگان، نهادها و تشکل‌های مردمی و بخش خصوصی استان با علاقه و تعامل متقابل پای کار هستند تا استان را به جایگاه شایسته و بایسته خود برسانند که در این عرصه ارشادات و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان بسیار راهگشا و تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha