• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400111814205
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

آغاز گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۷ واحد صنعتی درمیان خراسان جنوبی

آغاز گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۷ واحد صنعتی درمیان خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۷ واحد صنعتی شهرستان درمیان در هفتمین روز دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، امروز دوشنبه ۱۸ بهمن در آیین افتتاح همزمان این طرح‌ها که در روستای علی‌آباد فرهنگ شهرستان مرزی درمیان برگزار شد، گفت: عملیات گازرسانی به ۱۰ روستا با اعتبار چهار میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، سید محمود هاشمی افزود: با اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۵۶ انشعاب گاز، ۲۴۷ نفر در روستاهای «درویش آباد، سنگی، دره اسدیه، علی‌آباد فرهنگ، براندود، کلاته نو، سلمان‌آباد، اسکندر، میرآباد و چک» از گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی بیان کرد: همچنین گازرسانی به ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان درمیان با اعتبار چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید که با اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع، نصب و راه‌اندازی یک ایستگاه اندازه‌گیری و نصب ۱۶ انشعاب گاز اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امروز پروژه گازرسانی به مساکن ملی شهرستان درمیان نیز با اجرای ۷۰۰ متر شبکه توزیع، نصب ۹ انشعاب گاز و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و از مزایای این طرح‌ها ۱۰۱ نفر در ۲ روستای شهرستان درمیان برخوردار شدند.

وی بیان کرد: همچنین افتتاح گازرسانی به مساکن محرومان شهرستان درمیان با اجرای سه کیلومتر شبکه توزیع، نصب ۹۶ انشعاب گاز و اعتبار یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان انجام شد که ۴۲۰ نفر در ۲۴ منطقه شهری و روستایی درمیان از آن برخوردار شدند.

هاشمی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستای این شهرستان با اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع، نصب ۵۸ انشعاب گاز و اعتبار ۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۵۳ نفر در چهار روستا از گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: همزمان با هفتمین روز دهه فجر عملیات گازرسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی شهرستان درمیان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و گازرسانی به هشت پاسگاه مرزی و ۱۳ برجک مرزی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجموع امروز بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۸۲ طرح گازرسانی با مجموع اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در شهرستان درمیان انجام شد.

همچنین صبح امروز عملیات اجرایی آبرسانی به ۴۹ روستای استان خراسان جنوبی از طریق ارتباط تصویری با رییس جمهور و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسوولان در شهرستان درمیان آغاز شد که با اجرای این طرح‌ها در ۳۰ ماه آینده ۱۵ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha