• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400111713211
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دو قهرمان از شاهین‌شهر در مسابقات استانی پرورش اندام

دو قهرمان از شاهین‌شهر در مسابقات استانی پرورش اندام

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه از برگزیده شدن دو ورزشکار شاهین‌شهری در رشته‌های بادی بلدینگ، بادی کلاسیک و صعود به مسابقات انتخابی کشوری که در اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خبر داد.

حمید صالحی با بیان اینکه مسابقات استانی پرورش اندام به‌همت هیئت بدنسازی اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر با نام «جام شاهین۲» گرامیداشت قهرمانان برجسته شاهین‌شهری برگزار شد، برای اولین بار ۳۲۱ ورزشکار از ۳۲ تیم در تاریخ ورزش بدنسازی در استان اصفهان در رشته‌های بادی بلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک جوانان، فیزیک بزرگسلان، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک در رده‌های سنی پیشکسوتان، جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی ادامه داد: در این دور از مسابقات ورزشکاران فیزیک جوانان در سه رده قدی، فیزیک بزرگسالان در ۶ رده قدی، بادی کلاسیک بزرگسالان در ۶ رده قدی و وزنی، فیزیک کلاسیک بزرگسالان در ۵ رده قدی و ماسکولار فیزیکی در ۲ رده قدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات دو ورزشکار شاهین‌شهری به مسابقات انتخابی کشوری راه یافته‌اند، افزود: قهرمانان این دوره از مسابقات «یوسف سلطانی» اورال بادی بیلدینگ و «حمید علایی» اورال بادی کلاسیک از شاهین‌شهر، «رضا حجار» اورال فیزیک بزرگسالان و «سید ایوب حسینی» اورال فیزیک کلاسیک بودند که با اهدای مبلغ ۷۵ میلیون ریال از جانب اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه از آن‌ها تجلیل شد.

صالحی با بیان اینکه در این دور از مسابقات ۳۰ قهرمان پرورش اندام از سراسر کشور، آسیا و جهان به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در پایان به تمام نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا و به تیم‌ها در تمام رشته‌ها و رده‌های سنی کاپ تیمی اعطا شد.

نتایج کلی تیمی به شرح زیر است:

تیم‌های برگزیده در رشته‌های مختلف تیمی پرورش اندام جوانان؛

مقام اول گلدجیم، مقام دوم رعد پدافند، مقام سوم یارا  

تیمی پرورش اندام بزرگسالان؛

مقام اول گلدجیم الف، مقام دوم گلدجیم، مقام سوم یارا

تیمی بادی کلاسیک؛

مقام اول یارا، مقام دوم گلدجیم الف، مقام سوم گلدجیم ج

تیمی فیزیک بزرگسالان؛

 مقام اول گلدجیم الف، مقام دوم گلدجیم ج، مقام سوم یارا

تیمی ماسکولار فیزیک؛

مقام اول گلدجیم الف، مقام دوم یارا، مقام سوم جیم لند شاهین‌شهر

تیمی فیزیک کلاسیک؛ مقام اول گلدجیم، مقام دوم یارا، مقام سوم جیم لند شاهین‌شهر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha