• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111611625
  • خبرنگار : 50184

کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی کاراته شوتوکان شد

کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی کاراته شوتوکان شد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از میزبانی کاراته برای برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی شوتوکان کاراته "پرشین کاپ" خبر داد.

سعید نصراللهی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه جهت برگزاری یک دوره رقابت های بین المللی کاراته، اظهارکرد: رقابت های بین المللی کاراته سبک شوتوکان FSK طی روزهای 27 و 28 بهمن در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: میزبانی کرمانشاه در برگزاری این رقابت ها بنا به درخواست نماینده سبک شوتوکان FSK در کشورمان بوده که موافقت شد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در خصوص تعداد تیم های خارجی شرکت کننده در این رقابت ها هم گفت: طی روزهای آینده نماینده این سبک در ایران به کرمانشاه سفر خواهد کرد تا در رابطه با میزبانی و تعداد تیم های خارجی که در آن حضور خواهند داشت، صحبت داشته باشیم.

وی  در ادامه یکی از اهداف برگزاری این رقابت ها  را حفظ نشاط و پویایی کنونی کاراته در کرمانشاه دانست و افزود: در کنار برگزاری این رقابت ها، طی روزهای گذشته 12 نفر از بانوان – 10 نفر کومیته و دو نفر کاتا – و 16 نفر از مردان – 15 نفر کومیته و یک نفر کاتا – را به مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان اعزام کردیم.

نصراللهی با بیان اینکه کاراته کاهای کرمانشاه در این رقابت ها موفق به کسب شش مدال شدند،  عنوان کرد: در بخش کاتای انفرادی بانوان صبا امیریان به مدال نقره دست یافت و در بخش کومیته هم آتوسا گلشاد نژاد در وزن منفی 61 کیلوگرم مدال برنز، وزن منفی 68 کیلوگرم بهنوش نجفی مدال نقره و وزن مثبت 68 کیلوگرم ساناز امیری مدال برنز این رقابت ها را گرفتند.

وی به عملکرد مردان در این رقابت ها هم اشاره کرد و گفت: در بخش کومیته مردان هم در وزن منفی 60 کیلوگرم سینا جلیلیان به مدال برنز و وزن مثبت 84 کیلوگرم سامان حیدری به مدال برنز دست یافتند.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از برنامه ریزی برای برگزاری یک جشنواره کاراته به مناسبت دهه مبارکه فجر در استان خبرداد و گفت: این جشنواره که مسابقات قهرمانی استان هم خواهد بود در رده های سنی پایه تا امید طی روزهای 21 و 20 بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha