• جمعه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400111511547
  • خبرنگار : 50491

واکنش فرمانده سپاه گرگان به بدحجابی در«النگدره»؛

 بدحجابی در النگدره زیبنده شهر دارالمؤمنین نیست/ این افراد نماینده مردم ولایی گرگان نیستند

 بدحجابی در النگدره زیبنده شهر دارالمؤمنین نیست/ این افراد نماینده مردم ولایی گرگان نیستند

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگان به معضل بدحجابی در النگدره گرگان واکنش نشان داد و گفت: این افراد نماینده مردم ولایی گرگان نیستند.

سرهنگ وحید فخرالدین شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور افراد بدحجاب در النگدره گرگان اظهار کرد: وجود چنین مسائلی زیبنده شهر دارالمؤمنین گرگان نیست و این افراد نماینده مردم خوب، ولایی و همیشه در صحنه شهر گرگان نیستند.

وی افزود: متأسفانه یک سری افراد قلیل و البته هنجارشکن که به ارزش ها پایبند نیستند با پوشش نامناسب در این مکان حاضر می شوند و بسیاری از خانواده های معظم شهدا و مومنین نسبت به این مسئله آزرده خاطر شدند، آخرین بار نیز مرجع عالیقدر شیعیان حضرت آیت الله علوی گرگانی به ما گوشزد کردند که تدبیری برای این مکان تفریحی اندیشیده شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته و جلساتی در سطح شهرستان برگزار شده است. بیش از 21 دستگاه در موضوع حجاب برنامه و تکلیف دارند و اگر تمامی دستگاه های متولی در این امر به وظیفه خود به درستی عمل کنند معضل بدحجابی در النگدره برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مکان هایی مانند النگدره و ناهارخوران همه گرگان نیست، شهر گرگان آن چیزی است که در خیابان ها می بینیم و مردم این شهرستان بسیار مؤمن و انقلابی هستند که با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند اما عده ای افراد کم و قلیل در حال هنجارشکنی هستند که امیدوارم با پیگیری های صورت گرفته این معضل به زودی برطرف شود.

گفتنی است؛ دشمن در تهاجم فرهنگی بیش از هر چیزی عفاف و حجاب را نشانه گرفته است و به نظر می رسد قانون عفاف و حجاب باید به عنوان یک مطالبه عمومی در لایه‌های مختلف جامعه اجرا شود.

در حالی که بیش از 21 دستگاه متولی در مسئله عفاف و حجاب وجود دارد اما به نظر می رسد اقدامات این دستگاه های فرهنگی آنطور که باید چاره ساز معضل بدحجابی نبوده و مسئولان این دستگاه ها باید بیش از پیش در این حوزه نقش آفرینی کنند و به جای کارهای سطحی، اقدامات ریشه ای و اثرگذار را برای رفع ولنگاری فرهنگی و بدحجابی در جامعه در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha