• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400111209395

کشف حدود ۲۵ تن روغن غیربهداشتی در شیراز

کشف حدود ۲۵ تن روغن غیربهداشتی در شیراز

ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیربهداشتی در اطراف شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی سه‌شنبه ۱۲ بهمن به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از خبری مبنی بر تهیه و توزیع روغن های خوراکی غیر بهداشتی در اطراف شهر شیراز مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان شیراز، ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مکان مورد نظر که محل نگهداری دام و علوفه بود، اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در بررسی های تکمیلی و تحقیقات همه جانبه مشخص شد اشخاصی با جمع آوری روغن های خوراکی با برندهای مختلف از فروشگاه های عرضه عمده روغن و با قیمت مناسب، آن ها را به این مکان انتقال می داده اند.

محمدی افزود: این اشخاص سودجو روغن های خوراکی جمع آوری شده را در ظرف های ۲۰ لیتری مخصوص و با یک برند معروف مربوط به یکی از استان های جنوبی کشور و با شرایط کاملا" غیر بهداشتی تخلیه و سپس با قیمت بیشتر به بازار عرضه می کرده اند.

وی با بیان اینکه در این راستا بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیر بهداشتی از آن مکان کشف و یک متهم اصلی دستگیر شد، از بازداشت ۷ کارگر نیز خبر داد و اضافه کرد: ۲ تن دیگر از متهمان اصلی این پرونده نیز متواری هستند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش، آسایش و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطعانه و قانونی مأموران پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha