• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111209195
  • خبرنگار : 50037

امام‌ جمعه اسدآباد:

دهه فجر بهترین فرصت برای مرور گفتمان انقلاب اسلامی است

دهه فجر بهترین فرصت برای مرور گفتمان انقلاب اسلامی است

ایسنا/همدان امام‌ جمعه اسدآباد گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای مرور گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در مراسم دیدار مسئولین شهرستان و اعضای شورای اداری، شورای تامین و روسای کمیته‌های دهه مبارک فجر و اصحاب رسانه با امام‌ جمعه به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر با هدف تجدید میثاق با آرمانهای امام‌ راحل و شهدا اظهار کرد: نور امام‌ در جای جای جهان می‌درخشد و امروز اگر هر استکبار ستیز و یا آزاده‌ای را می‌بینید از امام‌ الگو گرفته اند.

وی با بیان اینکه امام‌ راحل به دنبال ریاست طلبی ،حکومت داری ،منصب و جایگاه پوچ دنیا نبود و تنها احساس تکلیف می‌کرد،افزود:امام راحل درس دانشگاه نخوانده بود اما علوم مردم شناسی  و روان شناسی را در اوج خود در ارتباط با خدا و معتبر شدن در فقه جعفری با خودساختگی پیدا کرده بود.

حسینی مجد با اشاره به اینکه شهید قدوسی ها و مدنی ها و علما و فقها برجسته در رکاب و مرید  امام‌  راحل بودند ،تصریح کرد: امام‌ را باید شناخت و دهه فجر بهترین فرصت برای شناخت کامل امام‌ راحل است.

وی در ادامه یاد آور شد:مردم از مدیران روحیه ،وحدت آفرینی،دلجویی ،جذب مردم و احترام متقابل به مردم که در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب در اوج خود بود را می‌خواهند و روحیه ای که امروز ریاست جمهوری و قوه قضائیه نشان می‌دهند همان خواسته‌ای است که مردم دارند.

حسینی مجد همچنین با بیان اینکه خاکی بودن،جهادی کارکردن و صداقت و انقلابی بودن مدیران و مسئولان در این اوضاع نابسامان اقتصادی از نقش اثر گذار و موثری در تحقق خواسته های مردم دارد،اظهار کرد:مقام معظم رهبری به همه ما یاد می‌دهند که باید نوکر و خادم مردم بود و روحیه جهادگرانه داشت و در  خدمتگزاری به مردم از هیچ کاری مضایقه نکرد.

وی در ادامه با انتقاد به زخم زبان‌ و جسارت و بی حرمتی  دشمنان و برخی غافلان نسبت به لباس مقدس روحانیت گفت:این جسارت‌ها برای آن است که غافلان  روحانیت  را نشناختند از طرف ۹۰۰  امام‌ جمعه کشور باید بگویم روحانیت محرومترین قشر در جامعه بوده که ۹۰ درصد طلاب و روحانیون هیچ مسؤلیت و پستی ندارند و با شهریه مختصری که پاسخگو یک اجاره بها هم نیست امرار معاش می‌کنند.

حسینی مجد با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیت توقعی از نظام ندارند و همواره پشتیبان ولایت خواهند بود، افزود: روحانیون و طلبه اگر گرسنه هم بمانند لب به گلایه باز نمی‌کنند چون مرید امام‌ راحل و مقام‌معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه برخی از همین طلاب و روحانیون به دلیل مختصر بودن شهریه دارای مشاغل خانگی هستند، گفت: با شیوع کرونا مشاغل خانگی بسیاری از همین روحانیون و طلاب نیز با خسارت و مشکل مواجه شد . 

۴۵ پروژه قابل  افتتاح در دهه فجر در اسدآباد

فرماندار اسدآباد هم از ۴۵ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر یکصد و ۲۶ میلیارد ۶۴۲ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

حسین‌علی شرکائی همچنین بیان کرد: ۴۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و عمرانی نیز طی دهه مبارک فجر در این شهرستان در حال برگزاری است.

افتتاح سالن تیراندازی شهید علیشاه قربانی اسدآباد

در  اولین روز دهه مبارک‌ فجر سالن تیراندازی شهید قربانی در ورزشگاه آزادی اسدآباد نیز با حضور مسئولین به مساحت ۲۰۰ متر و ظرفیت ۱۰ نفر با صرف هزینه‌ای افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز سالن توسط بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری رسید. 

غبار روبی مزار شهدای گمنام، زنگ انقلاب و رژه تاکسیرانی نیز از جمله برنامه‌هایی بود که در اولین روز دهه مبارک فجر در اسدآباد اجرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha