• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400111108588
  • خبرنگار : 50477

معاون عمرانی استاندار گلستان:

شفافیت در کمیسیون ماده ۵ ضروری است/ تمامی تصمیمات به مردم اعلام‌می شود

شفافیت در کمیسیون ماده ۵ ضروری است/ تمامی تصمیمات به مردم اعلام‌می شود

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه طبق قانون باید دسترسی همگان به مصوبات کمیسیون ماده پنج آزاد باشد، گفت: تمامی مصوبات کمیسیون در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی قابل دسترسی و مشاهده است. 

عفت همدم امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا پیرامون وضعیت کمیسیون ماده پنج استان و اعتراض برخی از ساختمان سازان به تصمیمات این کمیسیون در سطح استان، اظهار کرد: آنچه در وهله نخست برای ما اهمیت دارد توجه به قانون و مفاد مندرج در آن برای تصمیم گیری است که در کمیسیون ماده پنج این موضوعات به طریق اولی اهمیت می یابد.

وی با بیان اینکه در کمیسیون ماده یک شخص و یا دستگاه به تنهایی تصمیم نمی‌گیرد، افزود: مصوبات ماده پنج به هیچ وجه محرمانه نیست و طبق قانون همه میتوانند به مصوبات آن دسترسی داشته باشند، افزود: این مصوبات شامل تمامی جلسات در همه سالهای برگزاری این جلسه می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه پرونده ها در کمیسیون ماده پنج به نام مالک مطرح نمی شود، خاطرنشان کرد: پرونده ها با شرایط موجود و مشخصات فنی لازم بدون نام وارد کمیسیون شده و نظریه کمیته فنی که به صورت کاملا دقیق موضوعات مختلف از جمله خدمات، معابر و ... را بررسی می کند به ان پیوست می شود.

همدم با اعلام آمادگی مبنی بر اینکه می توانیم به صورت کاملا شفاف هر موردی را که رسانه ها اعلام کنند بررسی کنیم، ادامه داد: رسانه ها هر مورد مشکوک و یا شائبه داری را مد نظر داشته و نسبت به آن شبهه ای دارند می توانند جهت بررسی دوباره و شفاف به ما اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات تمامی جلسات کمیسیون ماده پنج بر روی وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مشاهده کنند، تصریح کرد: همه مردم می توانند به صورت شفاف و آزاد به مصوبات این کمیسیون دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، نکات مطرح شده توسط معاون محترم عمرانی استاندار توسط خبرنگاران و مردم پایش و نظارت شده و در صورت مغایرت های احتمالی به استحضار مدیران ارشد استان و مردم عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha