• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111108379
  • خبرنگار : 50167

همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از ۴۳۳ طرح به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان زنجان

بهره‌برداری از ۴۳۳ طرح به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان زنجان

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: امسال در ایام دهه فجر ۴۳۳ طرح با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

پرویز خالقی ظهر امروز (۱۱ بهمن‌ماه) در نشست خبری که در سالن جلسات فرمانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حلقه اول جهاد تبیین، مسئولان و حلقه دوم رسانه‌ها هستند، اظهار کرد: امروز مردم نیازمند تزریق امید در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ طرح و پروژه طی ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان داریم که از این تعداد ۴۸۲ طرح و پروژه در حوزه پروژه‌های عمرانی است، افزود: ۴۳۳ طرح و پروژه در این بازه زمانی قرار است به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد که ارزش ریالی این پروژه‌ها بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان است.

این مسئول با بیان اینکه ۴۹ طرح به مرحله آغار عملیات اجرایی با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده‌ است، تصریح کرد: در مجموع دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۵۰۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان را افتتاح خواهیم کرد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ۱۷ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری علاوه بر پروژه‌های عمرانی نیز همزمان با دهه فجر امسال با حجم سرمایه‌گذاری ۸۹۰ میلیارد تومانی در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور، زمینه اشتغال ۹۲۵ نفر فراهم می‌شود.

خالقی از آغاز عملیات اجرایی دو طرح سرمایه‌گذاری جدید با حجم سرمایه بالای هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در شهرستان زنجان طی ایام دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: گفتنی است زمینه اشتغال ۶۰ نفر با تحقق این دو پروژه ایجاد خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار زنجان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در زنجان اجرا خواهد شد که شامل مسابقات مختلف و جشنواره‌ها است، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مذکور از روز ۱۲ بهمن‌ماه پس از نواخته شدن زنگ انقلاب در شهرستان زنجان آغاز می‌شود.

معاون امور عمرانی فرماندار زنجان نیز در رابطه با پروژه‌های عمرانی ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان، افزود: اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ساخت مسکن مددجویان ۲۴ طرح دارد که ۱۰ طرح آن افتتاح و ۱۴ طرح نیز به صورت کلنگ‌‎زنی، شهرداری ارمغانخانه ۵ پروژه عمران شهری، اداره آموزش‌وپرورش بخش زنجان ۲ پروژه آموزشی، بخشداری قره‌پشتلو ۲۷ پروژه عمران روستایی، بخشداری مرکزی ۱۶ پروژه عمران روستایی و شهرداری زنجان نیز ۴ پروژه عمرانی دارد.

عبدی‌پور با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۳۱۲ پروژه برق‌رسانی، شرکت گاز استان ۳۳ پروژه عمرانی که ۱۴ مورد آن افتتاح می‌شود و مابقی طرح‌ها کلنگ‌زنی خواهد شد، افزود: اداره‌کل بهزیستی استان زنجان نیز ۲ پروژه، اداره‌کل راهدای و حمل‌ونقل جاده‌ای ۱۱ پروژه که ۹ مورد آن کلنگ‌زنی است و دانشگاه زنجان نیز ۶ پروژه در این ایام خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۸۲ پروژه که ۴۹ پروژه کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح است، خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۳۰۳ میلیارد تومان بوده و تعداد پروژه‌های قابل افتتاح ۴۳۳ پروژه با ارزش ۱۶۲ میلیارد تومان و پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز ۴۹ مورد با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha